ביתר עילית: המפכ"ל וראש העיר חנכו תחנת משטרה

מפכ"ל המשטרה רב ניצב רוני אלשיך וראש עיריית ביתר עילית מאיר רובינשטיין חנכו בצהריים תחנת משטרה חדשה בעיר החרדית שתיתן מענה לכ-90,000 ישראלים (חדשות, משטרה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

מפכ"ל המשטרה רב ניצב רוני אלשיך וראש עיריית ביתר עילית מאיר רובינשטיין חנכו בצהריים (שלישי) תחנת משטרה חדשה בעיר החרדית שביהודה ובשומרון.

במשטרה מספרים כי "תחנת המשטרה עציון, תיתן מענה לכ-90,000 ישראלים, ב-3 רשויות שונות (העיר ביתר עילית, מועצה אזורית גוש עציון ומועצה מקומית אפרת) והיא תהיה לתחנה המשטרה הראשונה שממוקמת בעיר חרדית".

יצוין כי התחנה החדשה היא "חלק מתכנית שבמסגרתה, מלבד הקמת תחנת משטרת עציון, תוקם יחידת "יהודה מערה"- יחידת סיור המונה כ- 90 סיירים שיפעלו בכל גזרת היישוב היהודי באזור יהודה וביישוב היהודי בקריית ארבע".

מפכ"ל המשטרה רנ"צ רוני אלשיך אמר: "חנוכת תחנת המשטרה כאן בביתר עילית, היא חלק משמעותי מתהליך חשוב לחיזוק והעמקת שירותי המשטרה במגזר החרדי. מדובר במהלך אחד בתוך סדרת תהליכים אסטרטגיים של התעצמות משטרת ישראל. בתכנית האמו"ן (אסטרטגיה, מניעה ומיקוד ניהולי), קבענו כי בשיטור הקלאסי כל תא שטח ימקד את הטיפול בבעיותיו הוא, מתוך הבנה כי לכל ציבור צרכים משלו. עוד תחנת משטרה משמעותה, עוד הנגשה ועוד התאמה לצורך הקהילתי. המשטרה היא חלק בלתי נפרד מהקהילה ופועלת מתוכה ומכוחה".

לדבריו: "בשטח כבר כיום ניכרים ניצני החיבור בין תחנת משטרת ביתר עלית לבין הקהילה. בגזרת התחנה פועלים ארבעה שוטרים קהילתיים אשר מובילים פרויקטים ערכיים ומשמעותיים למען חיזוק הקשר עם הקהילה. אין לי ספק, כי אבן הדרך הזו של פתיחת תחנת ביתר עילית, תוביל לעלייה בביטחון האישי ובאיכות החיים של תושבי האזור ולחיזוק אמון התושבים במשטרה".

מפקד התחנה, רפ"ק אלי זיתון, אמר בדבריו: "התחנה יחד עם נבחרי הציבור קבעו נושאים לטיפול יזום, למען שיפור איכות חייהם של תושבי הגזרה. בחודשיים האחרונים התחנה יצרה מודל יחודי יחד עם ההנהגה הרוחנית וגורמי הרווחה כדי לתת מענה הולם ומקצועי בטיפול באירועים רגישים ומורכבים, תוך שמירה על דיסקרטיות ובסופו של יום כדי להוביל לשיפור אמון הציבור ביכולתה של המשטרה לתת שירות טוב יותר".

השר לביטחון פנים שנכח באירוע אמר: "אני בטוח שפתיחת התחנה בביתר תחזק את האמון וגם תסייע לנו לגייס שוטרות ושוטרים חרדים לשירות משטרת ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר