"איים לפגוע בנוכחים"

דרמה בבני ברק: נעצר חשוד שאיים לדקור את הרב אמנון יצחק

גבר, בשנות ה-40 לחייו, פרץ בשעות הצהריים למשרדי ארגון 'שופר' בבני ברק, ואיים לדקור את הרב אמנון יצחק. הוא נעצר על ידי מתנדבי 'השומרים' והועבר לידי המשטרה (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
מעצר החשוד (צילום: דוברות השומרים)

בשעות הצהריים (שלישי) התפרץ אדם כבן 40 למשרדי ארגון 'שופר' בבני ברק ואיים לדקור את הרב אמנון יצחק, שלא שהה באותה העת במשרדו.

מתנדבים של ארגון 'השומרים' שהוזעקו למקום השתלטו על החשוד שהחזיק סכין ואיים לדקור את הסובבים. לאחר מכן הוא הועבר לידי המשטרה.

מארגון השומרים נמסר: "לפני זמן קצר התקבל דיווח במוקד "השומרים" על אדם, ככל הנראה מעורער בנפשו, אשר התפרץ למשרדי ארגון "שופר" במטרה לפגוע ברב אמנון יצחק שליט"א.

"מתנדבי הארגון אשר הגיעו למקום במהירות, עיכבו חשוד בשנות הארבעים לחייו כשהוא נושא עליו סכין ומאיים לפגוע בנוכחים".

מארגון 'שופר' נמסר כי "בסביבות השעה 14:45 הגיע אדם למשרדי שופר, כנראה מעורר בנפשו, שהשתמש בקללות ובאיומי סכין נגד עובדי שופר וביקש להפגש עם כב' הרב אמנון יצחק. עוכב על ידי כונן מד"א, אלחנן מאמו, עד להגעת המשטרה שעצרו אותו, הוצא נגדו צו הרחקה. תוגש תלונה במשטרה".

מהמשטרה נמסר כי "התקבל דיווח על חשוד בן 43 מפתח תקווה, שנכנס לישיבה ברחוב מתתיהו בבני ברק כשהוא מצוייד בסכין ואיים לדקור את הנוכחים. כוחות משטרה שהגיעו למקום עצרו את החשוד. המשטרה פתחה בחקירה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר