בתיאבון: הבודיבילדר שאוכל יותר מ-20,000 קלוריות ביום

בודיבילדר אירי צעיר שהפך תוך מספר חודשים לבלוגר פופולרי עם מליוני עוקבים לא שבע מהתהילה. עכשיו הוא מנסה להוכיח לקהל מעריציו שהוא מסוגל לעמוד באתגר מעורר בחילה: דיאטה קיצונית שכוללת ארוחות ג'אנק פוד בסך כולל של יותר מ- 20,000 קלוריות ביום (כושר ובריאות)

אוכל יותר מכפי יכולתו (צילום: יוטיוב/ Rob Lipsett)

צ'יט דיי- הוא ללא ספק היום המיוחל בחייו של כל מי שנמצא בשגרת אימונים פלוס דיאטה מוקפדת במיוחד, בו הוא נותן ליצריו פורקן ומרשה לעצמו לאכול - במשך יום אחד בלבד - את כל מה שמופיע לו מידי לילה בחלומות נוטפי הרטבים והשמן.

תדירות ימי הצ'יט (רמאות בלעז) משתנה מרמאי לרמאי, ומטרתם לתת לגוף הפוגה קלה ממשטר האכילה הנוקשה, המלווה בתופעות לוואי שליליות כמו ירידה בקצב חילוף החומרים, לחץ גבוה, עייפות ועלייה ברמות הרעב, שעלולים לעיתים לעצור את הירידה במשקל. ה'צ'יט דיי', בנוסף לכייף ולשחרור שהוא מביא איתו, ולאפקט הפסיכולוגי שבציפייה אליו, עשוי למתן את התופעות הללו ולסייע בטווח הרחוק לירידה תקינה במשקל.

בודיבילדרים רבים אמצו את שיטת ה'ציט דיי', ומפנקים את עצמם מידי פעם ביום כיף. אבל רק אחד מהם, מתאמן צעיר ושאפתן מאירלנד, החליט לקחת אותה כל כך הרבה צעדים קדימה.

רוב ליפסט, בודיבילדר אירי ובלוגר מפורסם התחיל את דרכו בקטן, כשפתח ערוץ יוטיוב והחל לנהל וידאו-בלוג המתעד את חייו בחדר הכושר. תוך מספר חודשים הוא הפך לאחד הבולגרים האיריים הפופולרים והבולטים ביותר בתחום הכושר, ועם הפרסום הרב, הגיע התיאבון.

הרבה תאבון. אחרת אין הסבר לכמות המזון הבלתי חוקית שהוא בחר לגרוף אל פיו במהלך ימי הצ'יט דיי שלו. מתוך נסיון לבדר את קהל העוקבים שלו (ולשמור עליהם ללא פגע כמובן) ליפסט בחר לנסות את הגרסה הכי מוגזמת שאפשר ליום הצ'יט, ולצרוך בו רק ג'אנק פוד בכמות מצטברת של לא פחות מ-20,000 קלוריות (!!!)

האתגר שהוא לקח על עצמו אולי נשמע מפתה ואופטימי, אך למעשה הוא כמעט בלתי ניתן ליישום בהתחשב בעובדה שכמות הקלוריות הממוצעת אותה מכניס אדם רעב לפיו אינה עולה על 3500 קלוריות ביום.

אז איך עושים את זה? קלי קלות: פותחים את היום עם ארוחת בוקר שכוללת 3 סופגניות אוריאו, 3 מאפי קינמון, 3 סופגניות תות, עוגת מייפל ופקאנים עם סירופ שוקולד וקערת מייפל, בשווי כולל של 4200 קלוריות. והחלק הכי טוב? זה מה שהיה לליפסט לומר על הארוחה - אותה הוא חיסל ב-10 דקות בלבד - לפני שהלך לנוח: "אני חושב שהחלק הכי גרוע היה המאפה קינמון, הוא היה מעט יבש". טוב, על זה מגיע לו סופגניה כפיצוי.

את ארוחת צהרים הוא ערך ב'בורגר קינג', (לא לפני אימון בחדר הכושר) כשבתפריט: המבורגר סטייק כפול עם המון רוטב ברביקיו, 16 טבעות בצל וצ'יפס גדול– סך הכל, 3,679 קלוריות. "זה היה כיף", סיפר ליפסט בוידיאו, "אני חושב שעכשיו אני אלך לנוח ואז אני אוכל קינוח". כשב"קינוח"' הוא מתכוון לעוגה עסיסית עם ים שוקולד. יאממ…

לקראת הערב הכריע אותו השובע כנראה, כי הוא החליט להסתפק באורחה סולידית יותר וחימם לעצמו רק מגש פיצה בינוני אותו הוא קינח במיכל של 'בן אנד ג'ריס' שלם (4,138 קלוריות). שאפו על האיפוק ליפסט! שלא שרד הרבה זמן יש לציין, כי מיד אחר כך הוא החליט להזמין רק עוד מגש פיצה ענקי מהפיצריה הסמוכה. "בשבילי, זה הכל קשור לאכילה מהירה", סיפר הבלוגר בוידיאו, "זה כאילו המוח שלי לא מצליח לקלוט את כל מה שקורה".

את היום הוא החליט לסיים עם עוד 'משהו מתוק קטן', אז הוא הרשה לעצמו לאכול עוגיה אחת בלבד (עליה הוא יצק דלי נוסףשל בן אנד ג'ריס עם ציפוי שוקולד מומס)

הקינוח הצנוע... (מתוך יוטיוב/ Rob Lipsett)

ליפסט שרד את הצ'יט דיי בגבורה כשהוא ניזון על ארוחות ונשנושים בסך כולל של-20,185 קלוריות, 1.1 מיליון צפיות ביוטיוב ועלייה של מאות אחוזים בצפיות של הקליפים שלו. מרשים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר