הידור ואיכות במקום אחד

המקפיא האיכותי 'ליבהר' מבית 'אלקטרה' זכה להתקן למניעת חילול שבת

ההתקן החדש מעביר את המקפיא לפיקוד שבת לבד ללא צורך בשום פעולה ידנית ובכך מונע את הפעלת המערכות הללו בשבת. אלקטרה זכתה במהלך זה לברכתם החמה של גדולי ישראל (צרכנות, שיווקי)

מקפיא ליבהר מבית אלקטרה עם התקן לשבת. (צילום: יחצ)

חברת 'ליבהר' המייצרת את המקפיא הטוב בעולם ומשווקת בישראל ע"י 'אלקטרה' אישרה להוסיף את התקן השבת המהודר שבאישור "משמרת השבת" במקפיאים בצורה פרטית. בכך, לראשונה ציבור שומרי השבת יוכלו להתחדש במקפיא המעולה ולהקפיד על שמירת השבת בהידור רב.

ההתקן הייחודי התקבל באהדה רבה בקרב רבים בציבור. במשמרת השבת מסבירים, כי קיימים נידונים ההלכתיים רבים במקפיאים משוכללים אלו בכך שפתיחת המקפיא מפעילה את מערכת ויסות הקור וכן מערכות אלקטרוניות נוספות. ההתקן החדש מעביר את המקפיא לפיקוד שבת לבד ללא צורך בשום פעולה ידנית ובכך מונע את הפעלת המערכות הללו בשבת. יצוין, כי אחריות היצרן תקפה למקפיאים עם ההתקן המהודר.

התקן השבת החדש מביא רבים להתחדש לקראת חג הפסח במקפיא האיכותי והמתקדם 'ליבהר', הזוכה ליתרונות רבים, כושר הקפאה של עד למינוס 32 מעלות, כמו שטח אכסון גדול, מגוון רחב ביותר של גדלים ומספר מגירות החל מ-3 מגירות ועד ל-8 מגירות שקופות ואטומות לחלוטין להפרדה מלאה בין בשר לחלב, הקפאה לאורך זמן, ושמירה מקסימאלית על טריות המוצרים המוקפאים.

חברת "אלקטרה" ממשיכה להוביל את נושא השבת, כאשר היתה הראשונה לשתף פעולה עם 'משמרת השבת' בנושא מזגני אינוורטר החדישים מתוצרתה. אלקטרה זכתה במהלך זה לברכתם החמה של גדולי ישראל, וכעת עם ההתקן המיוחד במקפיאי 'ליבהר' ממשיכה את שיתוף הפעולה ההדוק עם הציבור החרדי המקפיד על שמירת השבת בהידור רב.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר