פרסום ראשון

גורם המקורב לש"ס הציע כ-20 מיליון שקלים תמורת 'קול ברמה'

צבי עמר, ביטל פגישה עם רוכש של הרדיו, לאחר שהתברר כי הוא מקושר לדרעי. גורמים ברדיו: "לא יצליחו לפתות אותו בכסף". גורמים בש"ס: 'מעשיו מוכחים שפניו למלחמה' (מדיה)

ישי כהן | כיכר השבת |
בעלי 'קול ברמה' צבי עמר (צילום: איציק מימון)

בעלי תחנת הרדיו 'קול ברמה', צבי עמר, סירב בחודש האחרון להצעת רכישה של הרדיו תמורת כ-20 מיליון שקלים, כך נודע ל"כיכר השבת".

מאז הבחירות האחרונות נעשו ניסיונות רבים מצד 'קול ברמה' לביטול החרם של תנועת ש"ס על הרדיו, אך ללא הצלחה. בימים האחרונים קיבל עמר הצעה לרכישת הרדיו, הצעה שעמדה על כ-20 מיליון שקלים.

הרוכש המיועד שוחח עם אנשי הרדיו ואף נקבעה פגישה עם הבעלים השוהה במרסיי שבצרפת. גומרים המעורבים במגעים מספרים כי לאחר שבעלי הרדיו החלו לבדוק את ההצעה התברר להם שהקונה המיועד מקושר "יותר מדי", כלשונם, לש"ס ולאריה דרעי. ב'קול ברמה' טוענים כי ביטול הפגישה לא קשורה לקרבתו של הרוכש לדרעי.

יצוין כי זו אינה פעם ראשונה בה נעשים ניסיונות לקנות את הרדיו, לאחר שמאז הבחירות שוויו של הרדיו ירד בשוק. בהצעות הרכש הראשונות, דיברו על שווי של כ-30 מיליון שקלים אך עם נטישת הטאלנטים לתחנה המתחרה והירידה באחוזי האזנה בסקרי TGI, מאז הבחירות והמלחמה שפרצה בין הרדיו ליו"ר ש"ס אריה דרעי, המחיר בשוק ירד לכ-20 מיליון שקלים.

"צבי לא ייכנע", אומרים גורמים ברדיו, "הוא מאמין ברדיו ובדרך, וההצעות האלו בכלל לא מהוות פיתוי עבורו".

עמר אמר למקורביו לאחר שדחה את ההצעה כי "אני רואה ברדיו צוואה של מרן זצ"ל. זה לא עניין עסקי בכלל, ולכן ההצעות הללו לא רלוונטיות".

גורמים המקורבים לצבי עמר אישרו את הפרטים בשיחה עם "כיכר השבת". יצוין כי רק לאחרונה רכש עמר את אתר 'קוקר', בכדי לנסות ולהיכנס גם לשוק האינטרנט במגזר החרדי.

בכירים בש"ס אומרים שלא לציטוט: "חבל שצבי ממשיך בדרכו ואף מעשיו מלמדים כי פניו להמשך המלחמה כאשר קנה את קוקר כדי שיהיה לו כלי נוסף בבחירות נגד ש"ס. ככה לא מתנהג מי שמתחנן לשלום ומציג לציבור שפניו לא למלחמה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר