הבחירות בהסתדרות

אריה דרעי מתכוון להודיע על תמיכה בשלי יחימוביץ'

יושב ראש ש"ס השר אריה דרעי מתכוון להודיע על תמיכה בשלי יחימוביץ' לתפקיד יו"ר ההסתדרות. "מבחינה חברתית שלי יכלה להיות חברת כנסת בש"ס", אומרים בש"ס (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
דרעי ויחימוביץ' (צילום: יעקב כהן ויונתן זינדל - פלאש 90)

יושב ראש ש"ס השר אריה דרעי מתכוון להודיע על תמיכה בשלי יחימוביץ' לתפקיד יו"ר ההסתדרות בהתמודדותה מול היו"ר הנוכחי אבי ניסנקורן.

אחרי תקופה ארוכה של דיונים ופגישות עם הצדדים, ולחצים מצד היו"ר המכהן אבי ניסנקורן, דרעי שוקל להכריע לטובתה של יחימוביץ.

יחימוביץ נחשבת כמי ששמרה על קשר הדוק עם המפלגות החרדיות, ודרעי רואה בה חברתית יותר מהיו"ר הנוכחי ולכן הוא החליט לתמוך בה, אך הוא ממתין עם ההכרזה כדי להיות בטוח שיש לה סיכוי גבוה לזכות בתפקיד.

"מבחינה חברתית שלי יכלה להיות חברת כנסת בש"ס", אומרים בתנועת ש"ס.

במהלך ראיון בחודש שעבר ברדיו 'קול חי', יחימוביץ' פנתה למצביעי ש"ס והליכוד שאומרים לה שרוצים להצביע לה לכנסת רק יש להם מחלוקת עם הדעות המדיניות שלה וקראה להם: "הנה, יש לכם הזדמנות פעם ראשונה להצביע בשבילי בלב שלם ומלא".

על עצם התמודדותה, הסבירה יחימוביץ': "אני נמצאת בפוליטיקה לא בשביל ג'וב, אלא מתוך תחושת שליחות. אני תמיד מחפשת את המקום שבו אני יוכל להשפיע על פי השקפת עולמי. נכון שהייתי בצומת דרכים פוליטית וכיכולתי להתמודד על ראשות 'העבודה' עם סיכויים מאוד גבוהים לנצח.

"אבל אנשים לא מבינים את משמעות 'ההסתדרות', את הייעוד שלו. בין היתר בגלל שדבק בו שם של שחיתות. אבל יש פה פוטנציאל אדיר. התפקיד של ההסתדרות ללחום את מלחמתם של האנשים החלשים ביותר וגם ללחום את מלחמתם של אנשים שמרווחים טוב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר