סין לא עשתה לו טוב

'משבר התאגיד' יחכה: ראש הממשלה חולה

הכבוד הרב שהעניקו הסינים לראש הממשלה בנימין נתניהו וההסכמים הכלכליים אליהם הגיע עמם, לא מנעו ממנו לחלות שם ולבטל עם הגעתו ארצה את רוב הלו"ז שלו (פוליטי, בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
נתניהו. לא חש בטוב (צילום: Yair Sagi/flash90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו, ששב היום (חמישי) לישראל מביקורו בסין, היה אמור להיכנס לעובי הקורה ב'משבר התאגיד' המאיים על שלמות הקואליציה, ולהיפגש לשם כך עם השר כחלון החלוק עליו בענין, אך כל זה כנראה יחכה: נתניהו חולה.

רוב הלו"ז של נתניהו להיום, שנקבע זמן רב מראש, בוטל בשל מצב בריאותו של ראש הממשלה.

כזכור, המשבר התחיל כשנתניהו ביטל את הסיכום אליו הגיע בשבוע שעבר עם כחלון, בתיווכו של השר דרעי, בעקבות פגישתו עם עובדים מרשות השידור האמורה להיסגר עם הקמת תאגיד השידור הציבורי.

בעת שנתניהו שהה בסין, המשבר אף החריף לאחר שהתאגיד הודיע על מינויה של אשת התקשורת הוותיקה גאולה אבן-סער למגישת מהדורת החדשות המרכזית מטעמו. ראש הממשלה זעם על המינוי, מאחר ומדובר באשתו של בכיר הליכוד השר לשעבר גדעון סער, יריבו משכבר.

נתניהו שואף למזג את התאגיד בתוך רשות השידור, ובכך למנוע את סגירתה, ובעיקר - להמשיך ולשלוט בתכני השידור. לטענתו, השולטים כעת בתאגיד, הינם אנשי שמאל מובהקים.

מתווה הפשרה אודותיו דובר לאחרונה, כולל את פיטוריהם של יו"ר ומנכ"ל התאגיד, מתווה שכחלון עשוי להסכים לו, בשל רצונו להימנע מבחירות מוקדמות שנתניהו מנפנף ברצונו ללכת אליהם אם כחלון לא ייעתר לדרישותיו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר