"השריטה של טראמפ": הנשיא האמריקני תובע נערה בת 17

נערה שבנתה אתר שמאפשר לשרוט עם טלפי חתול תמונות של דונלד טראמפ ולגרום לראשו של טראמפ לעוף ולהתגלגל על פני המסך - חטפה איום בתביעה מעורכי הדין של הנשיא, כך דווח בכלי תקשורת אמריקנים (ברשת)

(צילום: שאטרסטוק)

לוסי בת ה-17 מסן פרנסיסקו לא תיארה לעצמה כמה תשומת לב היא תקבל כשבנתה את האתר הראשון שלה. תלמידת התיכון שלומדת פיתוח אתרים מגיל 16 בסה"כ התכוונה לבנות אתר נחמד שיכלל בתיק עבודות אותו תוכל להציג בראיונות עבודה, אבל מסתבר שהיא בנתה אותו ברוח הנטיה הפוליטית שלה. ומישהו מאד לא אהב את זה.

באתר, שכונה TrumpScratch, או בתרגום חופשי: "השריטה של טראמפ", מוצגות לגולש 4 תמונות של פניו הנשיא המכהן, והוא יכול, בעזרת טלפי חתול, לשרוט אותם באמצעות לחיצה על התמונה. מה שגורם לראשו של טראמפ לעוף ולהתגלגל על פני המסך. לא חוויה מסעירה במיוחד, אבל - כפי שהתברר - תלוי את מי שואלים.

במשך 3 שבועות נהנו 1200 גולשים מיד וטלפיים חופשיות לשרוט להנאתם את פניו של דונלד טראמפ, אבל כנראה שזה ממש הכאיב לו, כי אז הוא החליט לשים קץ לחגיגה הזו.

(מתוך האתר)

הצעירה בת ה-17 נדהמה לקבל מכתב מעורכי הדין של "ארגון טראמפ", בו נטען להפרה של זכויות היוצרים על המותג 'טראמפ', ולכן היא נדרשה לסגור את האתר לאלתר. "כפי שאני בטוח שאת יודעת, השם טראמפ ידוע ומפורסם בכל העולם", כתב עורך דינו של טראמפ במכתב שהובא באתר האמריקני 'אובזרוור', שבמקרה נמצא בבעלות חתנו של טרמאפ, ג'ארד קושנר .

אבל לוסי לא מהרה להכנע ל'שריטה' החדשה של הנשיא, ובעצת עורך דינה היא החליטה להעביר את האתר לכתובת חדשה תחת השם kittenfeed. אז לא, גם בזאת לא בא הסיפור אל קיצו. זמן קצר אחרי המעבר אל הכתובת KittenFeed.com, היא קבלה מכתב איום נוסף, בו נטען כי שם האתר מתקשר לעמוד באמזון שמוכר חולצות נגד טראמפ. אאוצ'...

בראיון לאתר Hollywood Reporter אמרה לוסי כי "אני פשוט רוצה שאנשים יהיו מודעים לכך שהנשיא ללא ספק מודאג יותר ממה שאנשים חושבים עליו, מאשר מדברים חשובים באמת. עצם העובדה שכנשיא, עדיין יש לו צוותים שהולכים וטורחים לסגור אתרים מטופשים כמו שלי היא שערוריה. נשיא לא אמור להקדיש זמן או תשומת לב לסגור אתרים כמו שלי. הוא אמור להקדיש את זמנו להנהגת המדינה הזו".

מעו"ד הראשי של "ארגון טראמפ", נמסר בתגובה לאובזרוור כי "זה לגמרי לא נכון. שום מכתב כזה לא נשלח על ידינו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר