המסר השבועי של הרב ניר בן ארצי

על ממשלת השמאל והימין להתלכד. בורא עולם מבקש להִתחרות רק על דבר אחד: על אדמת הקודש! לא לתת לאף אחד אפילו סנטימטר - על זה תלחמו (המסר השבועי)

תאיר נרי | כיכר השבת |
(צילום: תאיר נרי)

בורא עולם, מלך מלכי המלכים הקדוש-ברוך-הוא, אומר לכל העולם, ליהודים בעולם וליהודים בארץ ישראל, שיבינו שהקדוש-ברוך-הוא רציני ביותר! כל העולם תוהו ובוהו, אחד מתעתע בשני, סיבוכים, תסבוכות וסכסוכים בכל העולם. כל מדינות העולם רוצות לשלוט כי נכנסה גאווה במנהיגיהם. את כל זה עושה הקדוש-ברוך-הוא כדי לנטרל, לנקות ולזכך את עולם הטומאה ולחדש אותו לעולם חדש ליהודים שגרים בארץ ישראל, עולם של חיי נצח! בורא עולם רוצה שהיהודים בישראל ובכל העולם, יקיימו את עשרת הדיברות במלואן. שיהיה עולם של אהבת-חינם ורחמים זה על זה, בלי גנבים, בלי שוחד, בלי נואפים וחמדנים, רק אנשי חסד ואהבת-חינם! זה רצונו של הקדוש-ברוך-הוא, ירצו או לא ירצו - כך יהיה, ויתקיים רצון הקדוש-ברוך-הוא.

יהודים באמריקה הדרומית והצפונית: עכשיו הבנתם שהקדוש-ברוך-הוא לא משתעשע אתכם?! אם הבנתם, התקפלתם ועליתם לארץ ישראל הקדושה - ברוך בואכם. אם לא, בורא עולם אומר לכם שיכפיל את האנטישמיות בעולם כולו, לא פי שניים - פי מאה. בורא עולם אומר לכם: 'אם לכם יש זמן - לי אין. אני צריך לגאול את העולם מייסוריו, אני צריך לגלות את מלך המשיח בפרהסיה, אני צריך לבנות את בית המקדש השלישי, אני צריך להפסיק את המוות ליהודים שיחיו לנצח נצחים, אני צריך לקיים את הבטחת תחיית המתים. מי לה' אליי!' מי שישמע בקול הקדוש-ברוך-הוא יבורך מפי עליון, מי שלא ישמע - שמיים לא מרחמים עליו. כל היהודים בארץ ישראל הקדושה לחזור בתשובה ולקיים את עשרת הדיברות, אתם דוגמא לכל העולם. בורא עולם אומר: 'אני לא משתעשע אִתכם, זה רציני - נגמר הזמן!' בורא עולם מביא שיטפונות בהרבה מקומות, רעידות אדמה, רוחות קשות, סערות, שריפות, התפרצויות הרי געש, סכסוכים בין מדינות ובתוכן, סיבוכים בתחבורה בטיסות, רכבות ואוניות. כולם רואים, כולם יודעים וכולם שומעים.

בורא עולם אומר להורים היהודים, להסביר לילדיהם שאסור להתבולל עם הגויים. התבוללות זו הכרזת מלחמה מול בורא עולם. בורא עולם לוקח את הנשמה מהיהודי המתבולל והוא נשאר בלי נשמה, בלי צלם אלוקים.

כל הרמאים, הגנבים, אנשי השוחד והזימה, מהקטן עד הגדול, מהדתי עד הלא דתי - נתפסים כולם במערומיהם.

כל גדולי התורה בישראל צריכים לצאת לכנסים ולעורר את העם, זאת תקופה של המלכת מלך המשיח, הם יְשַמחו את ריבונו של עולם. כל מי שמתנגד לגאולה ומשיח ולַכתוב כאן - שיבדוק אם הוא יהודי.

תורכיה במצב גרוע ביותר. ארדואן מהלל ומשבח את המסתננים והפליטים ומאיים לשלוח מיליוני פליטים לאירופה. נמאס לו מהם, הם חונקים אותו והוא פוחד שיעשו מהפכה. הוא מוצא כל מיני סיבות כדי לפתוח את השערים ולשחרר את עשרות מיליוני הפליטים לאירופה. אירופה תהיה אפר ואפריקה תתפרק לגורמים, ישארו שם רק חיות ובהמות. הפליטים מאפריקה יגיעו לכבוש את אירופה ולהפוך אותה למוסלמית. כל מה שקורה באירופה לא שייך בכלל ולא קשור לבעיה הפלסטינית ולארץ ישראל הקדושה. יימשכו פיגועים קשים ביותר באירופה וגם אסונות טבע בכל העולם.

אבו מאזן מספר סיפורים, מתעתע באנשים בעולם ומבלבל את מחשבותיהם. לא להאמין לאף מילה שלו, הוא שולח רוצחים לפגוע ביהודים. הוא 'שחקן מעולה', יש לו פנים של מִסכן והוא מסבך את כל העולם, מסבך את אירופה עִם ישראל. בורא עולם אומר לו: 'אני אגיע אליך עוד מעט, אל תדאג!'

חמאס בונה מנהרות, בכמות אדירה, ברצועת עזה וגם עִם חיזבאללה בצפון. חמאס וחיזבאללה רוצים להתאגד ולהתאחד ולהפתיע את ישראל עם הרבה טילים. לא יעזור להם כלום 'חרבם תבוא בליבם וקשתותם תישברנה'. ברצועת עזה יש טילים שמגיעים לערים הגדולות. צה"ל צריך להפעיל מודיעין רציני מאוד כדי למוטט את המנהרות בצפון וברצועה. הקדוש-ברוך-הוא אומר לצבא-הגנה-לישראל: 'כל בית שנבנָה ליד הגבול, בצפון ובדרום - משם יוצאת מנהרה לכיוון ישראל!'

בסוריה יימשך ההרג וההרס, אין קיום לסוריה. זה רצונו של הקדוש-ברוך-הוא.

נסראללה וחיזבאללה, צה"ל לא נותן להם לאגור נשק ותחמושת מאיראן, כל מה שמגיע - צה"ל מפוצץ.

איראן ממשיכה לייצר אטום במפעלי האטום, לא עושה חשבון לאף אחד. איראן לא מפחדת מאף מדינה בעולם, רק מארץ ישראל הקדושה והיהודים בארץ ישראל הקדושה, כי הם יודעים שעַם ישראל הוא עַם סגולה, שמסוגל לעשות דברים מעל הטבע ולהצליח במאת האחוזים. איראן הולכת 'בין הטיפות' עם ארצות הברית, היא בפחד מוות שטראמפ יפתח את החוזה עם אובמה ואז איראן תימחק מעל כדור הארץ.

מצרים - כל עשר המכות פועלות בתוכה. עשר המכות פועלות גם בכל העולם חוץ מארץ ישראל. סיסי מעלים את כל מי שמפריע לו. המוסלמים הקיצוניים רעבים ללחם.

בעיראק הכל ערבוביה, משועממים. הקדוש-ברוך-הוא מסכסך ומבלבל ביניהם.

ירדן מקבלת עזרה מישראל. ישראל נותנת לה "לשתות חלב" - והם שותקים.

ממשלת ישראל, לא להתרגש מאף מדינה בעולם. לתת גיבוי וכוח לצבא-הגנה-לישראל, אלו ילדינו, חלק מבשרינו, בזכותם אנו חיים, ישנים, אוכלים, מתפרנסים ולומדים תורה.

ממשלת השמאל והימין להתלכד. בורא עולם מבקש להִתחרות רק על דבר אחד: על אדמת הקודש! לא לתת לאף אחד אפילו סנטימטר - על זה תלחמו! היהודים לא יהיו כפופים לגויים לעולמי עולמים. ההיפך הוא הנכון, הגויים יהיו כפופים ליהודים. הקדוש-ברוך-הוא נתן ליהודים בארץ ישראל בינה ודעת, מדענים וממצאי פטנטים - רק ליהודים.

הנדל"ן בישראל לא ייעצר לעולם, תימשך בניית בתים, חנויות וכבישים. בארץ ישראל לא חסר כלום, יש עבודה בשפע, רק שיִרצו לעבוד. מאות אלפי יהודים עומדים להגיע לארץ ישראל. המון יהודים מגיעים כל חודש ועוד מעט יגיעו בכמויות גדולות יותר - צריך לִבנות להם מאות אלפי דירות.

כל היהודים האמידים, העשירים והמיליארדרים, יכולים לגור בארץ הקודש ולקחת עבודות בחו"ל, שהכסף יהיה בטוח מול המדינה. כל היהודים שרוצים להשקיע בדירה, שתיים או שלוש בחו"ל, לא כדאי להם - ייקחו להם את הבית, שישקיעו בארץ ישראל הקדושה.

בורא עולם אומר לממשלת ישראל וליהודים להתיישב בנגב, לא להצטופף במרכז הארץ, אין שם אוויר לנשימה. ליישב את הגליל, רמת הגולן, שומרון, בנימין ויהודה. באר שבע ואילת יתחברו ביניהן. יהודים, אבא שבשמיים אוהב אתכם מאוד! אם תשמעו בקולו - תהיו במעגל הראשון לחיי נצח! משיח צדקנו עובד ופועל והכל קורה. קרוב, קרוב מאוד הזמן להתגלותו חזק בפרהסיה! בורא עולם אומר: אין חזרה, יש רק התקדמות, עם כל סימני השאלה - יש רק התקדמות! יהודים, להמשיך חזק קדימה, לכו בדרך הנכונה! בורא עולם אומר ליהודים: 'אני רוצה לגלות את מלך המשיח, אני רוצה לבנות את בית המקדש השלישי עכשיו! אני רוצה את תחיית המתים ועכשיו אני דוחף חזק קדימה שמשיח צדקנו יצא לאור להתגלות בפרהסיה!'

באדיבות: אתר "תאיר נרי"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר