אתגר פלוס

הטרנד שכבש את חול המועד: אופניים, אופניים ואופניים

בין אם לבד או קבוצה, מבוגרים או ילדים, טיול קליל או אתגרי, האופניים עונים על כל מה שצריך לחופשת פסח. התחברות עם הטבע, השקט, הנופים והגיבוש עם המשפחה או החברים, ועל הדרך גם לשאוף אוויר צח ושמירה על הכושר. אבל איך יודעים מהם האופניים הטובים ביותר? (חול המועד, שיווקי)

הנאה לכל המשפחה. אתגר פלוס. אילוסטרציה (צילום: Lior Mizrahi/Flash90, יח"צ.)

חופשת הפסח מתקרבת, בין הזמנים בפתח, ואנחנו מתחילים לתכנן את הטיולים המשפחתיים ברחבי הארץ.

אם יש משהו שאפשר לסמוך עליו להנאה כוללת, מבוגרים וילדים כאחד, אלו האופניים. בין אם בפארק, בגינה או סתם ברחוב בחוץ, בין אם סתם דיווש קליל כדי להתרענן או טיול אתגרי - כולם כאחד יכולים ליהנות מהחוויה.

מי שנוסע באוטובוס בין הערים, מכיר את הנוף הלא-עירוני שנשקף מהחלון ושמפעם לפעם אנחנו רואים קבוצה של רוכבי אופניים מגיחה משום מקום.

לבחור את האופניים המושלמים בשבילכם | אתגר פלוס | לחצו כאן

בין אם זה גיבוש משפחתי או חברים, תמיד תעלה השאלה: מתי אנחנו נוכל למצוא את הזמן לנוע ככה באמצע היום, להינות ממזג האוויר הנים והרוח הנעימה, להתפעם מכל נוף ונוף, ועל הדרך גם לשמור על הכושר והבריאות.

חול המועד פסח זו הזדמנות מצוינת לנסות את החוויה שהפכה לנחלת הישראלים. לקום בבוקר, לקחת את האופניים, לצאת לשטח ופשוט להתחיל לרכב ולדווש.

לא סתם המתנה המבוקשת באפיקומן היא אופניים. האמת? לא רק לילדים...אופניים הם הדרך הבטוחה ליצירת נופש עבור כל המשפחה, מבוגרים וילדים כאחד.

למצוא את האופניים המושלמים

אנחנו כבר מכירים את חברת אתגר פלוס שכבר מעל 8 שנים מתמחה בכל מה שקשור לאופניים, ושלקחה לעצמה לפתח את ענף תיירות האופניים בירושלים בפרט ובארץ בכלל.

חברת אתגר פלוס שמה לה למטרה להביא את המקצועיות והאיכות בתחום האופניים לציבור החרדי והדתי במחירים נוחים ושירות מעולה. בחנויות החברה תמצאות מאות מטרים של תצוגת אופניים בכל הסוגים: אופני ילדים, אופני הרים, אופניים מקצועיים ואופניים חשמליים.

חנויות הענק של אתגר פלוס (בסוף הכתבה תמצאו את רשימת הסניפים) מכילות מבחר עצום של אופניים מכל הסוגים והגוונים, שכל אחד יוכל למצוא את האופניים שמתאימים לו.

מבחר ענק של אופניים מכל הסוגים. אתגר פלוס. צילום: יחצ

מעוניין באופניים עבור הילד? כדי לצאת לטיול? ליסוע ברחבי העיר? בשביל כושר וספורט? הצוות המיומן והמקצועי עוזר בכל שלבי ההחלטה: מבחירת סוג האופניים ועד התאמת קסדה ומנעול.

הנאה למבוגרים וילדים כאחד. אתגר פלוס. אילוסטרציה. צילום: שאטרסטוק

טיול אופניים בחול המועד

נודה על האמת, מסלולים בטבע הם הרבה יותר מהנים עם אופניים ואפשר לגמוע מרחקים גדולים יותר. על הדרך אנחנו גם מתרחקים מכל הרעש של המנועים ומקבלים את השקט שרצינו.

אבל הייחודיות באתגר פלוס היא לא רק המומחיות באופניים אלא גם השכרת אופניים עם שירות המקיף כדי ליצור את הטיול הנכון והמותאם.

טיול משפחתי יכול להיתקל בבעיות לוגיסטיות וטכניות לא פשוטות, במיוחד בהעברת האופניים, לדאוג לבטיחות המסלול, וגם - מה עושים עם אלו שלא יודעים לרכב, או כאלה שכבר התעייפו לכך.

לכן באתגר פלוס ייצרו עבורכם תכנית בטיחות מותאמת לפי אופי הקבוצה ולפי המסלול המבוקש. בנוסף תוכלו לשכור אופניים שכוללים כסא לתינוק.

עומס רב בבין הזמנים. הקדימו להגיע לפני. אתגר פלוס. צילום: יחצ

גם הסיוע הלוגיסטי הוא חסר תקדים: ניוד האופניים לאן שתרצו כדי להתחיל את הטיול וסיוע באישור הסלולים מול הגופים הרלוונטים. כן, הם יביאו לכם את האופניים לנקודת ההתחלה ויאספו אותם בסוף, בלי שום מאמץ. יש פנצ'ר בגלגל? נתקעתם בשטח? הם כבר ישלחו צוות שיתקן את הבעייה או שיחלץ אתכם.

עם מעטפת של ליווי אישי, ופתרון לכל בעייה שיכולה להתעורר - לכם נשאר רק לבחור את האופניים שמתאימים לכם, לקבוע יום ופשוט לצאת. רק אל תשכחו להביא אתכם אוכל לעצירה לפיקניק בלב הטבע.

סניפי רשת אתגר פלוס:

ירושלים: רחוב תובל 1, בני ברק: רחוב כהנמן 74, ביתר עלית: רחוב הרב ש"ך 46, מודיעין עלית: רחוב יהודה הנשיא 21, יד בנימין: מתחם הישיבה, גוש עציון: צומת הגוש (במשתלה).

לבחור את האופניים המושלמים ביותר בשבילכם לחצו כאן >>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר