איכות לא מתפשרת

צבעי העונה בסטייל איכותי: המותג שכבש את הקהל

העיצוב האירופאי הקלאסי שמציע ביאנקו נרו (BiancoNero) הוא ייחודי בקרב האופנה העכשווית. הסגנון האירופאי, משדר צניעות ואלגנטיות אבל יחד עם נוכחות חזקה ועוצמתית. הילדה הקטנה שחלמה ולא וויתרה עד שהגיעה לאימפרייה משלה - סיפור אהבה שלא נגמר (סטייל, שיווקי)

עשירות בכל צבעי העונה. ביאנקו נרו. צילום: יחצ

מעצבת האופנה והבעלים של המותג ביאנקו-נרו, חגית אור אגסי, מתעסקת באופנה כבר למעלה מ-20 שנה.

בתחילה, זיהתה את הצורך לבגדי ילדים בטעם משובח שתוכל להלביש את ילדיה, והחלה בעצמה לעצב אופנת ילדים. עם הזמן התפתחו הסגנונות והיצירתיות עד שמצאה את מקומה באופנת נשים יוקרתית - סיפור אהבה שנמשך עד היום.

הקולקציות של אור-אגסי משלבות בכל המגוון והעשירות של צבעי העונה, אבל שמו של המותג נגזר דווקא מתרגום של שני צבעים מנוגדים: לבן ושחור באיטלקית.

הצבעים המנוגדים הפכו להיות אהבתה של אור-אגסי, ודווקא מתוך ההפכים היא מוצאת את מרחב האפשרויות ליצירתיות ולמבט אישי: "אופנה מאפשרת לנו להפתיע את עצמנו בכל יום מחדש. כמו הניגוד בין יום ולילה, סולידי ודרמטי, קלאסי וחדשני - לבן ושחור הם האהבה הגדולה שלי בעיצוב ומעניקים לי קרקע פורייה ליצירה בלתי פוסקת עבור לקוחותיי".

לדברי אור-אגסי, השילוב בין שני הצבעים הוא "מושלם בעיני", הניגוד בין ההתמימות והטוהר של הלבן, מול המיסתוריות הרצינית של השחור: "בכל קולקציה שלי תמיד תהיה לצד הצבעוניות נוכחות בולטת של השילוב הזה, וגם הארון האישי שלי מלא בשחור ולבן. מכיוון שאת רוב הקולקצייה שלי אני מייצרת באיטליה, זה היה ליה כי מתבקש לקרוא מותג ביאנקו נרו".

מודה לבורא עולם

אגסי, ילידת קרית ארבע למדה באולפנת כפר פינס והגשימה חלום של כל מעצבת מתחילה. היום שלה מתחיל מוקדם בבוקר, עם תפילה לבורא עולם "על כל הטוב שנתן לי", ולאחר 3 כוסות קפה היא מכינה את רשימת המטלות והיעדים לאותו יום ויוצאת לדרך.

היא וחיה ונושמת אופנה, וכל דבר סביבה יכול לתת לה השראה לעיצוב הקולקציה: "זה יכול להיות שילוב מדהים של צבעי השקיעה או נוף פסטורלי שנשקף מהחלון", אך בעיקר המפגש והשיח עם האנשים שהיא פוגשת מכלל נסיעותיה לחו"ל: "אנשים, תרבויות ונופים חדשים ומעניינים - זה בהחלט נותן השראה".

אלגנטיות שמשדרת עוצמה. ביאנקו נרו. צילום: יחצ

עם ההצלחה באה העבודה המושקעת, והיא נדרשת לנסיעות רבות לחו"ל למפעלים כל שלושה שבועות כדי לתת לפקח על איכות העבודה ולהביא הנחיות חדשות כפי הצורך. כמובן שחלק מקבלת ההשראה מגיעה בתצוגות אופנה בינלאומיות בפאריז, ברלין ומילאנו, גם בשביל להתעדכן במגמות האופנה העכשוויות עבור הלקוחות שלה.

ביאנקו נרו (BiancoNero)

לאחר שנים של הצלחות באירופה ובארה"ב כמעצבת אופנה, ביססה אור-אגסי את המותג האישי שלה משנת 2013.

המותג האישי של אור-אגאסי, ביאנקו נרו רכש לעצמו קהל אוהדים בזכות העיצוב הייחודי שלו. מעבר לסגנון היצירתי, המעצבת מוכרת בזכות חוש הסטייל האישי שלה שמעניק ללקוחות אופנה נשית קלאסית וצנועה.

המותג שרכש קהל נאמן עם השנים. ביאנקו נרו. צילום: יחצ

החזון של אור-אגאסי הוא להביא את האיכות האירופאית גם לישראל, במיוחד עבור נשים שמכירות לעומק שיש דברים שעליהם לא מתפשרים: "אני מעצבת עבור האישה הפעילה, המקושרת, שזקוקה לנוחות ולא מוכנה להתפשר על האיכות". האישה שעבורה אור-אגסי מעצבת היא "אשה החלטית שיודעת מה היא רוצה, בעלת עמדה, מעזה סמכותית ומנהיגה".

הדגמים מתאימים לכל גיל ועם טווח מידות רחב שיתאים לכל אחת שרוצה ביגוד שיתאים לאורך כל שעות היום: מסידורים ועבודה בבוקר ועד אירועי ערב נוצצים.

מסידורים ועבודה בבוקר ועד אירועי ערב נוצצים. ביאנקו נרו. צילום: יחצ

בשונה ממעצבות אחרות, אור-אגסי מעצבת בגדים גם במידות גדולות (עד מידה 50, ז'קטים עד מידה 54). הקשר האישי עם הלקוחות מביא אותה ליצירת ביגוד אלגנט ויוקרתי עבור על אישה שהאופי שלה מעצב את חייה: "הרגשתי שזה מה שהלקוחות שלי צריכות ורוצות".

השם של ביאנקו נרו כבר תפס תאוצה בקרב נשות הציבור והביקוש הרב הביא לפרישה של סניפים שונים: תוכלו למצוא בירושלים שני סניפים: בקינג ג'ורג' 28, וברחוב שמגר 21 (קניון פנינת חמד).

בבני ברק ברח' אנילביץ' 14, וחדר תצוגה (בתיאום מראש) ברח' הירקון 35. גם עבור הקהל שלא מתגורר במרכז, תמצאו גם בחיפה בשדרות מוריה 35.

בחנויות הרשת תמצאו גם את כל האביזרים הנלויים להופעה מושלמת וייחודית, מנעליים ותיקים ועד תכשיטים - כולם בהתאם לקולקצייה של החנות.

לפרטים נוספים לחצו כאן >>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר