איכות ומהדרין

פסח בהידור הכשרות עבור היולדת החרדית

בשנה האחרונה עבר אגף הנשים והיולדות של בית החולים שיבא בתל השומר מהפכת שרות הכוללת גם את היולדת החרדית. בחג הפסח המנות שיוגשו תהיינה בכשרות הבד"ץ העדה החרדית (בריאות, שיווקי)

מהפך בשיבא בתל השומר עבור היולדת החרדית. אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

בתקופה זו חווה האגף תהליך ארוך ומורכב של התאמה לצרכי האישה החרדית מהחל ועד כלה, כולל חשיבה על הפרטים הקטנים ביותר. השינויים כללו התאמה לוגיסטית וטכנית לדרישות ההלכה הן בכל הקשור לשבת, הן בכל הקשור לכשרות מהדרין והן שינויים הנוגעים לנוחות היולדת החרדית ולרגישות לאורח חייה. כמו כן הוקם מוקד מענה הלכתי הנותן מענה בכל שאלה הלכתית הנוגעת לנושאי רפואה, שמספרו: 035307819.

לקראת חג הפסח הקרוב, בו נדרשת הקפדה יתירה בכל ענייני הכשרות והמנהגים השונים, נבנה באגף הנשים והיולדות מערך ייחודי המותאם לאישה החרדית. כחלק מן ההיערכות הוחלט להקדיש חדר אוכל נפרד למהדרין לכל שבוע החג, אשר ישמש את הנשים המאושפזות באגף הנשים של המרכז הרפואי. בחדר זה יערך שולחן ליל הסדר ע"י רב מוכר באווירת חג מיוחדת עם סעודה משובחת הכוללת את מאכלי הסדר המסורתיים.

כדי לאפשר ליולדות ליהנות ממזון טעים ואיכותי למהדרין גם בימי הפסח – בכל ימי החג וחול המועד יוגשו בחדר האוכל הנפרד ארוחות טעימות וטריות מקייטרינג העומד תחת כשרות בד"ץ העדה החרדית כשהגשתן תהיה בפיקוח משגיח צמוד מטעם המרכז הרפואי .

בשיבא מקווים כי ההשקעה המרובה תאפשר ליולדות ליהנות מאווירת החג לצד התנאים האופטימליים אותם מציע המרכז הרפואי בכל עת - מובילות ומקצועיות רפואית מהשורה הראשונה, וזאת מבלי להתפשר על קוצו של יוד בהיבטי ההלכה והכשרות.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר