בפעם השניה: רכב אוטונומי של אובר התהפך בתאונה

מחקירת התאונה עולה כי האשם בתאונה הוא הנהג האנושי ברכב השני שלא נתן לרכב זכות קדימה. אובר מצידה הודיעה על הקפאה זמנית של בדיקות כלי הרכב באריזונה ופיטסבורג (רכב)

(צילום: שאטרסטוק)

הדרך אל העתיד האוטונומי אליו צועד, יותר נכון נוסע העולם במהירות מבעיתה, רצופה במכשולים רבים. כך התברר אתמול לאחר שבפעם השניה, מכונית אוטונומית של חברת ההסעות 'אובר', היתה מעורבת בתאונת דרכים בעיצומה של נסיעת מבחן באריזונה.

הצילום שהועלה בטוויטר, בה נראית אחת ממכוניות הוולוו האוטונומיות של החברה כשהיא שוכבת על צידה, ולצידה מכונית נוספת בעלת חלונות מנופצים ודלת מעוכה, מעיד על תאנות דרכים קשה למדי. זאת בניגוד לתאונות הקלות יחסית שבהן היו מעורבות המכוניות האוטונומיות של חברת Waymo במבחני נסיעה של יותר מ-2 מיליון מייל על כבישים ציבוריים.

מחקירת התאונה עולה, כך על פי דיווחי המשטרה, כי האשם בתאונה הוא הנהג האנושי ברכב השני שלא נתן לרכב זכות קדימה. אובר מצידה הודיעה על הקפאה זמנית של בדיקות כלי הרכב באריזונה ופיטסבורג. אך מדובר כאמור, בעוד עיכוב בדרך אל היעד האוטונומי.

החברה ששותפה בפיתוח הטכנולוגיה שבעתיד תשחרר לחלוטין את ההגה מאחיזת אנוש, ואמורה לספק לנו עתיד בטוח יותר, תעצור את מבחני הנסיעה שלה שהחל מהחודש שעבר כוללות נוסעים, עד לפענוח מלא של הנסיבות שהובילו לארוע.

המשטרה מדווחת כי ברכב של אובר היה נהג שישב מאחורי ההגה לצורכי חירום וכן נוסע נוסף, אולם מאובר נמסר כי היא"ממשיכה לבדוק את המקרה, והיא יכולה לאשר שלא היו נוסעים במושב של האחורי של הרכב". למרבה המזל, בתאונה לא היו נפגעים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר