צפו: ההומלס לא זיהה את עצמו אחרי המייקאובר

כל אחד יכול לשדרג את המראה שלו באמצעות תספורת מוצלחת או מלתחה חדשה. אבל את מה שקרה אחרי שספר נחמד החליט לפנק את ההומלס החביב בטיפול מייקאובר מטורף, אף אחד לא יכל לצפות (סטייל ואופנה)

לפני ואחרי (צילום מסך מתוך Hindustan Times/ יוטיוב)

תספורת חדשה או תלבושת אופנתית יכולה לגרום לכל אחד מאתנו להרגיש כמו בן אדם חדש לגמרי. אבל הודות לנדיבותו של חבר, הומלס חביב בן 55 מספרד בשם חוזה אנטוניו, קיבל לאחרונה מהפך כל כך קיצוני, עד שאפילו הוא התקשה לזהות את עצמו.

על פי ה"דיילי מייל ", הסרטון המתעד את המהפך הוסרט ב -2015, אך פורסם לאחרונה לרגל חגיגות 3 שנים למספרת לה סלבריה, בו קיבל אנטוניו את המיקאובר המטורף כמתנה מחברו, הבעלים של הסלון.

בסרטון, אנטוניו - הומלס המוכר ברחובות פלמה דה מיורקה, מקבל בנוסף לתספורת אכזרית, טיפול יופי מהיר שכלל מריטת גבות, צביעת שיער ואף מלתחה מחודשת שהעניקה לו מראה רענן, אופנתי ומצליח. לאחר התמוטטות רגשית קצרה, צעד ההומלס המשודרג בלוק 'היפסטרי' אופנתי בכיכר מרכזית בספרד, כשהוא קוטף אין ספור מחמאות ושבחים מן העוברים ושבים.

המהפך הזה היה הרבה יותר מאשר כמה רגעים של אושר עבור אנטוניו. הוא סימן עבורו נקודת מפנה והתחלה של מהפך אמיתי בחייו. על פי הדיווחים, אנטוניו ממשיך להקפיד עד היום על לבוש אופנתי ומתכונן לשנות את אורח חייו.

"זה לא היה רק שינוי במראה", הוא אמר בראיון שנערך לאחרונה לערוץ טלוויזיה ספרדי . "זה שינה את חיי, מה שאני רוצה עכשיו זו עבודה ראויה"..

צפו בקטע מהסרטון:

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר