נגידי החסידות התגייסו

יוזמה בבויאן: סבסוד מוצרי היסוד למשפחות ברוכות הילדים

עסקני חסידות בויאן יוצאים בתוכנית מהפכנית - "לחם לפי הטף" - לסבסוד מוצרי היסוד - לחם, חלב ועוד, למשפחות ברוכות ילדים שהכנסתם פחותה מ-1,000 שקל לנפש • כל הפרטים (חסידים, ארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
כ" האדמו"ר מבויאן (צילום: באדיבות המצלם)

עוצמתם של החסידויות וחצרות הקודש לצד ההתקשרות לאדמו"ר, העבודה הרוחנית, מסגרות הלימוד והקהילתיות הינה גם התמיכה הסוציאלית והחומרית שהקהילה מעניקה למשפחות המתקשות "לגמור" את החודש ברווחה כלכלית.

בחלק מהחסידויות ניתנות הלוואות לקראת נישואין בפריסה לטווח ארוך ללא ריבית והצמדה, כמו גם מענקים שונים וסבסודים כאלו ואחרים.

בימים אלו יוצאת חסידות בויאן ביוזמה חסרת תקדים לסיוע למשפחות הקהילה בסבסוד מוצרי יסוד, כמו לחם וחלב, ומוצרים בסיסיים נוספים.

תחת הכותרת "לחם לפי הטף" כותבים העסקנים כי "נרגשים אנו לבשר לקהל אנ"ש דרי ארץ הקודש כי במסגרת פעולת מרכז המוסדות עלה בידינו בסיעתא דשמיא לבוא לעזרת המשפחות ברוכות הילדים בעלי הכנסה כלכלית נמוכה בתוכנית מיוחדת אשר במסגרתה מחולקים סכומי כסף בכל שבוע לרכישת לחם, חלב ומוצרי יסוד שונים לכל אחד מהילדים".

בדפי ההסבר המצורפים נכתב כי התוכנית מיועדת למשפחות מאנ"ש שסכום ההכנסה שלהם אינו עולה על 1000 ש"ח לנפש.

ל"כיכר השבת" נודע כי מאחורי התוכנית המהפכנית עומדים גבירים ידועים וכן נגידי החסידות וכעת קיים סכום כסף המספיק למימוש התוכנית המהפכנית ב-4 שנים הקרובות.

מדובר במספר אילי הון הממנים את התוכנית הסוציאלית ב-50 אחוז כאשר נגידי החסידות לוקחים על עצמם את עלות 50 האחוז הנותרים.

עוד נודע ל"כיכר השבת" כי בשלב זה מנהלים אילי ההון שמטרתם לסייע לציבור החרדי משא ומתן עם חצרות חסידיות נוספות המעוניינות במימוש התוכנית המהווה עזרה של ממש לאלפי משפחות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר