"אם אני לי..."

תמר זנדברג הצטרפה להפגנה בארה"ב נגד מדיניות ישראל

עם ציטוטי המשנה "אם אין אני לי מי לי" ופסוקי תנ"ך, צעדו אמש אלפים מהשמאל היהודי בארה"ב, בהם הח"כית ממרצ שהכריזה במגאפון קריאות נגד ארגון איפא"ק הפרו ישראלי . צפו (פוליטי מדיני)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
חלק מהמחאה המקורית, בשירת "לא ישא גוי אל גוי חרב" (צילומסך: מתוך IfNotNow בפייסבוק)

ההפגנה נגד ישראל, שקיים אתמול (ראשון) הארגון היהודי-אמריקני "אם לא עכשיו" מחוץ לכנס איפא"ק בוושינגטון, קיבל חיזוק מפתיע: חברת הכנסת תמר זנדברג הצטרפה למפגינים.

הח"כית ממרצ יצאה מהבניין וצעדה עם מגאפון בין המוחים, שחלקם נופפו דגלי פלסטין. "תודה שאת תומכת בנו", כתב לה בהוקרה הארגון האנטי-ישראלי בחשבון הטוויטר שלו.

עוד קודם, הפגינו אלפי יהודים מהשמאל המקומי בחוצות וושינגטון, ליד הכנס השנתי של השדולה הפרו-ישראלית איפא"ק, נגד מדיניות ישראל ביו"ש. הם קראו "חירות ולא כיבוש אינסופי", והסתערו על הכניסות למבנה הכנס.

באיזשהו שלב אף הצליחו מספר מפגינים להיכנס לבניין. הם קראו מול באי הכנס "אם אין אני לי מי לי, וכשאני לעצמי, מה אני? ואם לא עכשיו, אימתי?".

באי הכנס מצידם השיבו להם בשריקות בוז צורמות, ומחו כפיים כשהמאבטחים הוציאו אותם החוצה.

ציוץ התודה לח"כית השמאלנית (מתוך טוויטר)

על השלטים שנשאו המוחים השמאלנים נכתב בין היתר: "יהודים לא יהיו חופשיים עד שהפלסטינים יהיו חופשיים", "כיבוש אינו ערך יהודי" ו"התנגדו לאיפא"ק".

מדוברת ארגון 'אם לא עכשיו' נמסר: "הבחירה מעולם לא הייתה ברורה יותר עבור הקהילה היהודית בארצות הברית: איננו יכולים להתנגד לממשל טראמפ בלי להתנגד גם לכיבוש בן 50 השנים. טראמפ וביבי הם שני הצדדים של אותו המטבע, ובאחריותנו להתנגד לשניהם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר