לצחוק או לבכות? אתר חדש מציע נעלי עקב לתינוקות

שוק הביגוד והאקססוריז לתינוקות כבר מזמן זנח את סממני הילדות המובהקים לטובת קו הלבשה מבוגר ברוח אופנת התקופה. אבל מותג ההנעלה אמריקאי לקח את העסק הרבה יותר מידי צעדים קדימה כשהוא בחר להכניס את התינוקות לנעלים גדולות במיוחד - נעלי עקב (אופנה)

רחלי פרייפלד | כיכר השבת |
עקב לצד אגודל... (צילום: Pee Wee Pumps)

דור הביניים שעוד זוכר את טלפון החוגה ואת ה'מסטיק בזוקה' (לפני שהוא נהיה כשר), נוטה לצקצק בלשונו בביקורתיות מהולה בזלזול אל מול אופנת הילדים של היום. צקצוק שתמיד מוביל כמובן אל ההתרפקות הבלתי נמנעת נוסח: "בדור שלנו הלבישו תינוק בדובון כחול ותינוקת בדובון ורוד".

אז נכון, שוק הביגוד והאקססוריז לתינוקות כבר מזמן זנח את סממני הילדות המובהקים ואת חלוקת הצבעים הברורה לטובת קו הלבשה מבוגר ברוח אופנת התקופה. בגד כחול יוכל בהחלט למצוא את דרכו למחלקת הנשים של הגיל הרך, ולצד דמויות דיסני מתוקות על בגדים ורדרדים או כחולים נוכל למצוא חליפת 3 חלקים שחורה לרך הנולד, או שמלות קוטור יוקרתיות לפעוטות שעוד לא למדו לזחול.

אז הצעירים שבינינו למדו לאהוב את זה, המבוגרים תחילה הרימו גבה ואחר כך התרגלו, או שלא, אבל עכשיו מגיע מותג חדש שלוקח את העסק הרבה יותר מידי צעדים קדימה כשהוא מכניס את התינוקות לנעלים גדולות במיוחד - נעלי עקב.

סרייסלי? (צילום: Pee Wee Pumps)

אולי אם אתם עוד מנגבים את שאריות אווירת הפורים מעליכם, תוכלו לראות בכך רעיון לתחפושת מדליקה של 'ליידי', אבל מדובר בקונספט רציני ואמיתי לגמרי שהשיקה חברת ההנעלה 'פיווי פאמפס' ומיועד לכפות רגליהן הרכות של תינוקות בגילאים 0-6 בלבד.

ליין הנעלים המושקע הרבה יותר מידי, כולל שישה דוגמאות שונות של נעלי סטילטו מסטן המגיעות בצבעים והדפסים שונים, שנועדו לתת ללקוחות הזעירים לוק מהוקצע ונוצץ כבר בתוך העריסה.

המיזם הנועז הזה עורר כצפוי סערה ברשת ופילג אותה לקבוצות של בעד ונגד, כשהתומכים הנלהבים נהנים מהלוק המתוק, והמתנגדים המזועזעים, סולדים מהצמדת הסממן הנשי הבוגר לסמל התמימות והטוהר.

החברה, ספק מתוך הצהרת כוונות מקורית, ספק כנסיון לרדת מהעקב הגבוה שהיא טיפסה עליו, התייחסה לתגובות הללו בבדיחות הדעת והאשימה את ההורים המתנגדים בכבדות ובחוסר הומור. "הנעליים לא מיועדות למטרת הליכה" אמרה דוברת החברה לאתר 'פוטוור ניוז'. "הן כלל לא מיוצרות לגילאי הליכה, רק עד תחילת הזחילה, ומיועדות בעיקר למטרות צילומים והנאה. הן מגיעות עם רצועות סקוץ' נוחות, העקב אינו אמיתי אלא רך ואין בהן שום סכנה. הן בדיוק כמו סרטי הראש החמודים לתינוקות, או החולצות עם הכיתובים המצחיקים שהורים מלבישים בהן את ילדיהם".

צפו בתמונות והחליטו: לצחוק או לבכות?

(צילום: Pee Wee Pumps)
(צילום: Pee Wee Pumps)
(צילום: Pee Wee Pumps)
(צילום: Pee Wee Pumps)
(צילום: Pee Wee Pumps)
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית