פרישה מפתיעה

נועה ירון דיין לא תגיש עוד את 'מה בוער' בגל"צ

שלוש פעמים הספיקה הסופרת החרדית, שדרנית פופולרית בעברה החילוני, להגיש את התכנית 'מה בוער' בתחנת הרדיו הצבאית גלי צה"ל. הרקע לפרישתה טרם נמסר (ברנז'ה)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
נועה ירון דיין (צילום: צילום: Miriam Alster/FLASH90)

היום (שני), מיד עם תום שידור התכנית 'מה בוער' בגלי צה"ל, הודיע המגיש הוותיק רזי ברקאי לנועה ירון-דיין, שותפתו להגשה אחת לשבוע, כי זוהי הפעם האחרונה בה היא עושה זאת עמו - כך לפי חשיפת ערוץ 20.

בחודש האחרון החל ברקאי לשדר את תכניתו המיתולוגית עם מגישים נוספים לצדו: נועה ירון-דיין בימי שני,ובימים האחרים רינה מצליח מחדשות 2 והקומיקאי גורי אלפי. היום זו היתה בסך הכול תכניתם השביעית של ירון-דיין וברקאי יחד.

לפי גורמים בתחנה הצבאית המצוטטים בערוץ 20, זהו מהלך מפתיע של ברקאי, מאחר והוא שבחר את שלושת שותפיו – כולל את הסופרת החרדית.

רזי ברקאי (צילום: מחלקת דיגיטל גל"צ)

השדרנית לשעבר נועה ירון דיין, חוזרת בתשובה וסופרת פופולרית מאוד בקרב קהלי יעד רבים. נועה (46) הנשואה לרב יובל דיין, גדלה כחילונית בגבעתיים, ובתום לימודיה שידרה בגל"צ ובגלגל"צ. עם עלייתו של ערוץ 2 לאוויר, היא הגישה בו תכניות בידור פופולריות והפכה לפנים מוכרות בכל סלון ישראלי.

לאחר כמה שנים, היא החלה בתהליך חזרה בתשובה ונפרדה מבן זוגה דאז, יובל, שהיה בעיצומו של תהליך חזרה בתשובה משלו. יובל, חלק ממשפחת דיין המפורסמת, הפך לחסיד ברסלב וחזר ונישא לנועה ירון-דיין שהלכה עמו מאז בדרכו.

בעבר התגוררה משפחת דיין המורחבת (9 נפשות) בעיר בית שמש, משם עברו לאחרונה לאזור המרכז. לאחר הוצאתם של שני ספרים פופולריים פרי עטה - 'מקימי' ו'שירה גאולה' - פתחו בני הזוג מרכז להרצאות בשם "התהוות", בתל אביב ובירושלים, השוקק צעירים וצעירות, חילונים ודתיים לשעבר, הנהנים מהרצאות מגוונות על יהדות מזווית שונה מכפי שהכירו.

כזכור, לפני יותר משנה סערה הברנז'ה התקשורתית לאור כוונת מפקד גל"צ ירון דקל לקצץ בשעה את תכניתו של המגיש המיתולוגי רזי ברקאי, לטובת המגיש הימני אראל סג"ל. בשל איומי ברקאי להתפטר מהתחנה, נכנע לבסוף דקל שהותיר את התכנית כמתכונתה ושיבץ את סג"ל רק לשעה אחת, אחריה.

נועה ירון-דיין סירבה להגיב', ומגלי צה"ל נמסר בתגובה: "נועה ירון-דיין נבחרה על ידי רזי ברקאי לשמש כמגישה לצידו. לצערנו, לאחר כחודש נמצא כי הכימיה בשידור בין המגישים אינה מיטיבית, דבר שקורה מעת לעת, ועל כן סיכמו רזי ונועה כי נועה תפסיק לשדר לצידו. בימים הקרובים ייבחן מחדש שילובה של נועה ירון בתוכניות אחרות בתחנה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר