"מחויבות להקרבה"

ח"כ מיקי זוהר ב"איחוד הצלה": "אתם עושים עבודת קודש"

הדברים נאמרו במהלך סיור התרשמות מפעילות מתנדבי "איחוד הצלה" שנערך במטה הארצי של הארגון בירושלים. מנכ"ל "איחוד הצלה" משה טייטלבוים הוביל את הביקור, במהלכו הוצג לחבר הכנסת זוהר מוקד 1221 של "איחוד הצלה" הנותן מענה לכ-800 קריאות חירום ביממה (בריאות, שיווקי)

ח"כ זוהר לצד ראשי ארגון איחוד הצלה. (צילום: יח"צ)

חבר הכנסת מיקי זוהר (הליכוד) סייר בימים האחרונים במטה הארצי של ארגון "איחוד הצלה" בירושלים. חבר הכנסת הגיע לביקור על מנת להתרשם מפעילות מתנדבי "איחוד הצלה" להצלת חיים ברחבי הארץ וכן לעמוד על צרכי הארגון והאפשרויות לתמוך בכך במסגרת הפעילות בכנסת.

מנכ"ל איחוד הצלה משה טייטלבוים הוביל את הביקור יחד עם מנכ"ל ישראלייף אלי פולק ושבי רפפורט אחראי קשרי ממשל באיחוד הצלה, במהלכו הוצג לחבר הכנסת זוהר מוקד 1221 של "איחוד הצלה" הנותן מענה לכ-800 קריאות חירום ביממה ומצויד במיטב הטכנולוגיות בכדי לאתר את מתנדב רפואת החירום הקרוב ביותר בכל מקרה רפואי מתוך כ-3,200 מתנדבי רפואת החירום באיחוד הצלה. כמו כן קיבל חבר הכנסת סקירה על פעילות המתנדבים בגזרות השונות ברחבי הארץ. מנכ"ל הארגון סיפר על התנהלות הארגון בשגרה ובשעת חירום ועל שיתופי הפעולה שלו עם כלל הגורמים האמונים על הצלת חיים בכדי למקסם את הפעילות.

חבר הכנסת מיקי זוהר אמר בסיום הביקור "אני רוצה לברך את הנהלת איחוד הצלה ואלפי המתנדבים הפזורים ברחבי הארץ על פעילותם המסורה להצלת חיים, וכמו שנאמר "כל המציל נפש אחת מישראל כאילו קיים עולם מלא". יישר כח על העשייה על המחויבות וההקרבה. אתם עושים עבודת קודש תמשיכו בעשייה הברוכה, ארגון איחוד הצלה ילך ויתעצם ואנחנו בכנסת נמשיך לסייע לכם בכדי שזה יקרה".

מנכ"ל איחוד הצלה משה טייטלבוים אמר בסיכום הביקור "שמחתי להציג לכבוד חבר הכנסת את כלל הפעילות של 3,200 מתנדבי איחוד הצלה בכל רחבי הארץ וכן את הפרויקטים הנוספים אותם אנו יוזמים כדוגמת מיזם 'תן כבוד' בשיתוף עמותת ישראלייף, משפחה בטוחה ועוד."

עוד הוסיף טייטלבוים: "לצערי למרות כל הפעילות הברוכה ותנופת העשייה שאנו נמצאים בה בתקופה זו, אנו עדיין ממודרים על ידי המונופול של מגן דוד אדום ולא מקבלים מידע בזמן אמת על כלל קריאות החירום ברחבי הארץ דבר שבזכות הפריסה הרחבה של מתנדבי איחוד הצלה ברחבי הארץ יכול היה להציל את חייהם של רבים".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר