תיעוד מיוחד

רבי פנחס אבוחצירא ובן האדמו"ר מגור חזרו מקברי צדיקים

ביום ראשון האחרון יצא האדמו"ר רבי פנחס אבוחצירה יחד עם הרה"צ רבי ישראל מנחם אלתר, בנו של מרן האדמו"ר מגור, למסע בזק של השתטחות ותפילה בקברי צדיקים (חרדים, עולם)

שאול כהנא | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם)

ביום ראשון האחרון יצא האדמו"ר רבי פנחס אבוחצירה יחד עם הרה"צ רבי ישראל מנחם אלתר, בנו של מרן האדמו"ר מגור, למסע בזק של השתטחות ותפילה בקברי צדיקים בפולין, זאת לרגל ערב ר"ח ניסן. הערב (שני) הם שבו לישראל.

שני הרבנים נסעו ראשית כל להתפלל על קברו של בעל התפארת שלמה מראדומסק הטמון בעיר וורשא, ולאחר מכן המשיכו לתפילה בעיירה גורא קלווריא שם טמונים אדמורי בית גור.

האדמו"ר רבי פנחס אבוחצירא נשא תפילה נרגשת באוהל אדמו"רי גור, מרנן בעל ה"שפת אמת" ובעל ה"חידושי הרי"ם" זצ"ל. יצויין, כי האדמו"ר רבי פנחס מוסר בכל יום רביעי שיעור תורני מעמיק בספרו של בעל ה"שפת אמת".

בשנה שעברה, נסע המקובל להשתטח על ציונו של רבי אלימלך בליזענסק ביום ההילולא כ״א באדר ברוב עם, אולם השנה נסע לציון דווקא בערב ראש חודש עם מספר מצומצם של מקורבים.

אל האדמו"ר רבי פנחס ובן האדמו"ר מגור נלוו ‏מקורבי הצדדים העסקן הרפואי שלמה קופלביץ. הר"ר יצחק מאיר שיף ואנשי העסקים מוטי רפפורט ודודי שכטר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר