"הרצוג צריך להצטרף לממשלה"

נתניהו וכחלון במשבר; דרעי ובנט מעבירים מסרים בטוויטר

ראש הממשלה ושר האוצר נפגשו אמש אך שוב לא הגיעו להסכמות. במקביל, דרעי פגש את הרצוג בבר-מצווה וצייץ לו קריאה להצטרף לממשלה, הרצוג מצדו שב וקרא לממשלה חלופית (אקטואליה)

בנט והרצוג, הרצוג ודרעי (צילום: מתוך הטוויטר)

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר האוצר משה כחלון נפגשו אמש (שלישי) בפעם השלישית מאז יום ראשון, לדון בנושא המשבר בתאגיד השידור הציבורי אך שוב לא הצליחו להגיע להסכמות. הדבר היחיד עליו הסכימו השניים היה שיפגשו שוב כדי לנסות ולפתור את המשבר.

במקביל, השותפות הקואליציונית לא מפסיקות לאותת לראש הממשלה כי עליו להימנע מבחירות.

יו"ר ש"ס, שר הפנים אריה דרעי קרא ליו"ר האופוזיציה ח"כ יצחק הרצוג להצטרף לממשלה. דרעי צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "נוכח האתגרים העומדים בפני המדינה, הרצוג ומפלגתו צריכים להצטרף לממשלה".

דרעי והרצוג נפגשו בבר המצווה לבנו של אריאל משעל, מנכ"ל משרד הפריפריה, הנגב והגליל, בראשו עמד דרעי. גם שר האוצר משה כחלון השתתף בבר המצווה ונצפה מסתודד עם הרצוג.

הרצוג הגיב לדרעי, בטוויטר, וצייץ: "בוא תצטרף לממשלה החלופית. זה המוצא הנכון לישראל".

כזכור, ראשי הסיעות החרדיות הבהירו ביום ראשון לנתניהו כי הם מתנגדים ללכת לבחירות. ח"כ גפני הוסיף ואמר כי למרות ההתנגדות, אינם חוששים מבחירות.

בשעות הערב של יום שני, העל שר החינוך ויו"ר 'הבית היהודי' נפתלי בנט לחשבון הטוויטר שלו תמונה שלו עם בוז'י הרצוג, וכתב: "אהבה בשחקים", בכך נראה כי הוא מנסה להעביר מסר לראש הממשלה.

קודם לכן ציית בנט תמונה שלו עם ח"כ ציפי לבני וכתב: "אז מי אמר שאי אפשר להגיע לשלום במזרח התיכון?".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר