תיעוד מזעזע מהפגנת 'הפלג'

נערים וילדים תקפו בחורה באלימות ובצרחות 'שיקסע'. צפו

אחד הרגעים המזעזעים שייחרטו בתודעה מהפגנת "הפלג" ו"העדה" - תועד בווידאו • עשרות נערים וילדים תקפו בחורה חילונית ברחוב בר אילן, בבעיטות, בזריקת חפצים ובצרחות "שיקסע" • צפו (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות חדשות 2 )

אלפים הפגינו אמש (שלישי) בעצרת 'הפלג הירושלמי' ו'העדה החרדית' בצומת שרי ישראל בירושלים. גם אם העצרת עברה בשקט יחסי וללא מהומות, הרי שלאחר העצרת התפתחה במקום הפגנה אלימה ומה שייצרב בזיכרון הישראלי מהעצרת הם הרגעים הנוראיים בהם נערים וילדים תועדו תוקפים צעירה חילונית שבקשה לעבור ברחוב בר אילן סמוך לצומת 'תנובה'.

בתיעוד שפרסם כתב חדשות 2 יאיר שרקי שנכח ברחוב בר אילן תועדו הרגעים המזעזעים בהם נראית בחורה, שאינה חרדית, עוברת ברחוב, ומספר מפגינים, חלקם ילדים, מתנפלים עליה, בועטים בה, זורקים עליה חפצים וכל זאת תוך צרחות "שיקסע".

לבסוף, קצין משטרה ולוחמי משמר הגבול שהבחינו במהומה פרצו אל תוך ההמונים וחילצו את הבחורה מההמון הזועם.

יצוין כי לא מדובר באירוע האלים יחיד שהתרחש אמש, שכן גם נהג אוטובוס אגד הותקף על ידי המתפרעים תוך כדי קללות, זריקת אבנים, ניסיון לעקור את ראי האוטובוס. כך גם, נהג מונית ונהגים נוספים שרכביהם ניזוקו.

יודגש כי מארגני העצרת צעקו שוב ושוב על המתפרעים שלא להיגרר ולחזור לשטח העצרת, אך למרות זאת, מה שייצרב בזיכרון החרדי והישראלי הם אותם רגעים מביכים שגרמו לחילול ה' גדול כאשר קבוצת ילדים ונערים תוקפים בחורה שכל חטאה הוא שעברה ברחוב בר אילן בסמוך לרחוב שבו התקיימה העצרת.

"קשה לתאר את החילול ה' והשנאה שהם גורמים לכל הציבור החרדי", התבטא פוליטיקאי בכיר במפלגות החרדיות, "נמאס לנו בכל בוקר לצעוק שהם לא מייצגים את הציבור החרדי, בוודאי לא אותה קבוצה אלימה שתקפה את הבחורה. הם לא מבינים את הנזק הנוראי. הציבור הישראלי צופה בתיעוד הזה שוב ושוב, והתוצאה: שנאת חרדים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר