קניות לפסח

כל מה שצריך למשפחה במקום ענק אחד

כמעט כל מי שחיפש לקנות ביגוד לבני הבית, לילדים ונוער, נכנס בשלב כלשהו לרשת חנויות פמילי סנטר בירושלים ובבני ברק. המבחר, המגוון והשפע האיכותי במחירים הזולים ביותר, מתחברים ביחד לכלבו המבוקש ביותר במגזר (צרכנות, שיווקי)

כל מה שצריך למשפחה במקום ענק אחד. אילוסטרציה (צילום: Nati Shohat/Flash90)

רגע לפני הפסח מתחיל מסע הקניות הארוך והמתיש. בין אם אלו בגדים חדשים לילדים, להתחדש לימי השבת והחג, בין אם אלו מצעים חדשים, מגבות או מפות חדשות - החיפוש בין חנות לחנות ברחבי העיר יכול להתיש גם את החרוצים ביותר.

החיפוש לא מפסיק אחרי שמצאנו את המוצר הטוב והאיכותי ביותר, כי תמיד אנחנו נעדיף להשוות מחירים כדי למצוא את המחיר הזול ביותר. בצדק, אין סיבה להוציא על אותו המותג מחיר גבוה יותר.

כנראה שלא צריך להרחיב על רשת החנויות פמילי סנטר שכמעט כל משפחה מהציבור מבקרת בהם באופן קבוע, או לפני כל חג. הכלבו הענק - המשתרע על 500 מ"ר כל סניף, מציע מגוון מטורף של מוצרים שמספק את כל הקניות הדרושות במקום אחד,מוצרים איכותיים, מסודרים למחלקות, ועדיין - במחיר הכי זול.

בואו נגיד את זה ככה, קשה ונדיר למצוא מוצר איכותי כמו בפמילי סנטר במקום אחר ובמחיר זול יותר. חווית הקנייה הופכת לנוחה ופשוטה בידיעה שאנחנו נכנסים למקום שלא מנסה "לעקוץ" ולהעלות מחירים סתם, רק כי הוא יכול.

שפע של מוצרים במגוון עשיר במיוחד. פמילי סנטר. צילום: יחצ

האיכותיים ביותר היפים ביותר

בשונה מחנויות או רשתות אחרות שמחויבות למספר ספקים בודדים ומביאות מהם את כלל המוצרים שלהם, בפמילי סנטר עובדים עם ספקים במבחר עצום, וקונים מהם עבור הלקוחות רק את המוצרים הטובים והיפים ביותר. כך שללקוחות נשאר לבחור ממגוון ענק של מוצרים.

וכן, לא רק לאיכות יש חשיבות, אלא גם ליופי ולשיק: לבחור ביגוד טרנדי, אופנתי במגוון צבעים וגזרות שיתאימו לכל סגנונות הלבוש, כדי שהלקוח יוכל לבחור מבין הבגדים המעולים ביותר.

בכלבו ישנן מחלקות ענק עם שפע של מוצרים שבקנייה אחת אפשר למצוא את כל מה שצריך במקום להיסחב בשמש או לחפש חניות בין חנות לחנות.

אי אפשר לכתוב על כלל המוצרים בחנות כי אין מספיק מקום בכתבה אחת. אבל תחת קורת גג אחת, בפמילי סנטר, תוכלו למצוא גם מפות, מצעים, מגבות, שמיכות, כריות, שטיחי אמבטיה, שפע ביגוד לתינוקות, בנים ובנות ונערות בין לשבת ובין ליום-יום, לדוגמא - לבנים: מכנסיים בשלל גזרות וצבעים, אפודות, ווסטים וז'קטים ומבחר נעליים. כמובן שגם כיפות וציציות ועניבות ועוד, כל מה שילד או נער צריך מאל"ף ועד תי"ו. לבנות, למשל, תוכלו למצוא חצאיות בשלל גזרות וצבעים, עליוניות וטופים, סרפנים ושמלות באינספור בדים, טקסטורות וצבעים.

מכנסיים בכל הגזירות והצבעים, רק לבחור. פמילי סנטר. צילום: יחצ

מחלקה מיוחדת הושקעה בכל הקשור לגרביים, בגודל של 100 מ"ר. במחלקה זו תמצאו שפע של גרבי תינוקות, דנטל, גרבי ילדים, גרבי גברים וומגוון עצום רחב של גרביונים לילדות, נערות ונשים ממיטב היצרנים בעולם.

ככה במקום אחד, אפשר לקנות שטיח חדש לאמבטיה כי הגיע הזמן להחליף, גופיות וחגורה לבן בישיבה, בגדים לחג לבת הקטנה מנעליים ועד קשת לשיער, גרביים חמודים ופיג'מה כמתנה לנכד הקטן, ועל הדרך גם להתפנק בכותנת או חלוק אישי ממיטב החברות הידועות והמוכרות.

,מחלקות ענק, מאורגנות, לכל מה שצריך. פמילי סנטר. צילום: יחצ

מה שמייחד את פמילי סנטר, שגם המוצרים היוקרתיים והמיוחדים ברשת, עדיין יהיו זולים משמעותית מחנויות אחרות שימכרו את אותם מוצרים. הם משקיעים רבות, וזה ממש חשוב להם, בבחירת הדברים היפים והאיכותיים ביותר מכל ספק, ולהתחייב על המחיר הכי זול, אבל באמת.

במיוחד לפני הפסח תוגברו החנויות בצוות מקצועי ואדיב, והשירות ניתן במסירות לכל לקוח, כפי שכל מי שהיה בחנות יכול להעיד.

פמילי סנטר
אביתר הכהן 8 ירושלים | שעות פתיחה: 10:00-21:00
השומר 16 בני ברק | שעות פתיחה: 9:30-21:30

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר