אל תפספסו

צפו: שבר 111 לבנים (ושיא עולמי) באמצעות ראשו ב-35 שניות

בסרטון המתעד את האתגר המרשים נצפה אלוף הטקוואנדו בן ה-16 כשהוא מרפרף מעל גבי ערמות הבטון כהרף עין ומנגח את לוחות האבן באמצעות ראשו. לאחר 35 שניות ו-16 גלגולי ראש שבר האלוף הצעיר את הלבנה האחרונה ואיתה את השיא העולמי שעמד על 65 לבנים "בלבד" (אל תפספסו)

שובר שיאים... (מתוך יוטיוב)

כרים המטספייק, אלוף טאקוונדו (אמנות לחימה קוריאנית) צעיר, סלל את דרכו במהירות, דרך 111 אבני בניין ענקיות הישר אל תוך ספר השיאים של גינס. האלוף בן ה-16 מבוסניה, שבר את לוחות האבן, שנערמו ב -16 ערימות, בתוך 35 שניות בלבד כשהוא נעזר ב...ראשו בלבד.

בסרטון המתעד את האתגר המרשים, שהתקיים השבוע בעיר ויסוקו שבבוסניה, נצפה האלוף הצעיר בעל החגורה השחורה כשהוא מרפרף מעלי גבי הערמות כהרף עין ומנגח את לוחות האבן שנענות לו בקלות מפתיעה באמצעות ראשו.

ברקע ניתן לשמוע את מנחה התחרות מונה את מספר הלבנים שמתנפצות תחת ראשו של הנער כאילו היו ערימת מצות פריכה, כמו גם את קריאות הקהל המעודד את המטספייק, שהופכות לשאגות נצחון ברגע שהוא מסיים את המשימה בהצלחה.

נציג מטעם ספר השיאים העולמי של גינס נכח באירוע כדי לצפות בהמטספייק שובר בנוסף ל-111 לבנים, את השיא העולמי הקודם שעמד על 65 אבנים. בנאום הניצחון הקצר שלו, אמר המטפסיק: "עדיין יש לי עוד כוח."אני רוצה להודות לכל האנשים שעזרו לי להגיע להישג הזה - הורי והמאמן שלי אדין קאיביץ'". השיא הקודם בשבירת לוחות אבן נקבע ע"י אוליבר גימסל בשנת 2016.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר