שווה: רק 59 מליון דולר - והיאכטה הזאת שלכם

90 מטר, 3 קומות, 5 חדרי שינה, יחידת הורים ענקית ומפוארת, חדר כושר, ספריה וג'קוזי ענק. ה"אתנה", אחת מ-4 היאכטות הגדולות בעולם מוצעת למכירה במחיר סמלי של כ-60 מליון דולר (בעולם)

(צילום: david churchill)

יש לכם 59 מליון דולר מיותרים שאתם ממש מתלבטים במה להשקיע אותם? קורה כל יום, אבל לא כל יום תתקלו בהזדמנות באמת שווה להשקעה כמו באחת מ-4 היאכטות הגדולות בעולם שמוצעת בימים אלו למכירה. בלי אינטרסים אישיים כמובן, אנחנו לא מקבלים אחוזים, רק ממליצים. ואחרי שתראו את התמונות מוזילות הריר, גם תבינו למה.

ה"אתנה", היאכטה הגדולה בעולם המוצעת למכירה נכון להיום, מציעה שלל פינוקים ואטרקציות שכוללים בין היתר, חדר כושר מאובזר, טרקלין חיצוני מפנק עם מיטות שיזוף, חדר אוכל, ספות ושאר מותרות ספריה ענקית ואיך לא - ג'קוזי ענק ומפואר.

אורכה של היאכטה הוא כ-90 מטר, והיא מתפרשת על פני 3 קומות מרווחות הכוללות 5 תאי שינה, ביניהם יחידת הורים ענקית ומפנקת עם חדר ארונות, חדר עבודה, מלתחה וכמובן - ג'קוזי.

בקומה האמצעית ממוקם הסלון המרכזי והמרווח המרוהט בפאר והדר, בסגנון וינטגי הלקוח מתקופת כלי השיט היוקרתיים של פעם.

ה'אתנה', שנבנתה במספנת Royal Huisman ההולנדית בשנת 2004, ועברה שיפוץ יסודי לפני 5 שנים, זכתה במשך השנים בלא מעט פרסים, ביניהם: פרס כלי השייט המעוצב הטוב ביותר מעל 40 מטרים לשנת 2005, ופרס כלי השייט הטוב ביותר מעל 36 מטרים לשנת 2005 בתחרות ה-"סופר יאכטות" היוקרתית. כעת היא מוצעת למכירה במחיר 'סמלי' של 59 מליון דולר. קניתם?

מקור

(david churchill)
(david churchill)
(david churchill)
(david churchill)
(david churchill)
(david churchill)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר