שנתיים אחרי הפגיעה

המדינה תפצה בני זוג חרדים שרגליהם נשברו בגלל זרנוק מים משטרתי

פרסום ראשון: המדינה תשלם במסגרת הסכם פשרה סכום של 220,000 שקלים לבני זוג חרדים שנפצעו בידיהם וברגליהם מזרנוק מים משטרתי בהפגנה שנערכה ב-2015 בי-ם (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
ארכיון (צילום: Yossi Zamir/Flash90)

המדינה תפצה בסכום של 220,000 ש"ח בני זוג חרדים שנפצעו ושברו את רגליהם כאשר מכת"זית השפריצה מים לכיוונם במהלך הפגנה שנערכה בירושלים.

ל"כיכר השבת" נודע כי מדובר בבני זוג חרדים שבתחילת שנת 2015 צעדו ברחוב צפניה בירושלים ונקלעו לאזור ההפגנה. השניים נפגעו מזרנוק מים שכוון לעברם ע"י המכת"זית, נפצעו בידיהם ורגליהם ונזקקו לטיפול רפואי ממושך.

בני הזוג תבעו את מדינת ישראל ואת המשטרה שגרמה להם לנזקי גוף שלא כדין, ולאחר תהליך ממושך של דין ודברים, ביממה האחרונה נחתם הסכם פשרה במסגרתו תשלם המדינה פיצויים בסך של 220 אלף ש"ח לבני הזוג.

מכת"זית בפעולה. ארכיון (צילום: ישי כהן, כיכר השבת)

ההסכם אושר בימים האחרונים ע"י פרקליטות מחוז ירושלים ועורך דינם של הזוג, עו"ד דרור שוסהיים. במסגרת ההסכם, מצהירים בני הזוג כי הם מוותרים על כל תביעה עתידית נגד המדינה בנוגע לאירוע בו הם נפצעו.

עו"ד דרור שוסהיים אמר היום ל"כיכר השבת": "ככל שהמשטרה והמדינה פועלים בצורה כוחנית וקיצונית כנגד אזרחים תמימים ובניגוד לנהלים שהמשטרה עצמה קבעה לעצמה, היא תאלץ לשאת בתשלומים של פיצויים לנפגעים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר