צפו בווידאו

הכל על הגלקסי החדש: Galaxy S8

סמסונג משיקה את צמד הסמאטרפונים החדש: הגלקסי S8 וה-GalaxyS8+ שמגיעים עם צג שטוח ללא מסגרת ולחצנים, מצלמה מתקדמת של 12 מגה פיקסל, וממשק חכם המאפשר הורדת קבצים במהירות שיא. המכשיר יתמוך בפתרון החדש של סמסונג, ה-Samsung DeX, שיהפוך את הסמארטפון לסביבת עבודה שולחנית נוחה (דיגיטל)

(צילום: יח"צ, סמסונג)

ענקית הטכנולוגיה הדרום-קוריאנית סמסונג הציגה היום (רביעי) בניו יורק מול אלפי עיתונאים את סמארטפון הדגל החדש שלה: הגלקסי S8 שמגיע עם צג של "5.8, ובגרסת הגלקסי S8+ עם צג של "6.2. הסמארטפון החדש, כיאה למורשת של סמסונג המתמחה ביצירת עיצובים מדהימים בהתקנים פונקציונליים, מתהדר בצג Infinity שטוח ללא מסגרת, וזכוכית Corning® Gorilla® Glass 5 בחזית ובגב המכשיר המעניקה לו עמידות וגימור איכותי.

בסמסונג אמרו כי העיצוב נטול המסגרת של צג infinity יוצר משטח חלק ורצוף ללא כפתורים או זוויות חדשות, והגודל הקומפקטי מאפשר הפעלה נוחה ביד אחת.

ה- Galaxy S8 מאובזר במצלמה קדמית מתקדמת עם 8 מגה פיקסל ופוקוס אוטומטי חכם F1.7 ובמצלמה אחורית דואלית של 12 מגה פיקסל F1.7 המאפשרות איכות צילום, זום ומניעת טשטוש מעולים גם בתאורה חלשה, ועיבוד תמונה משופר.

הגלקסי 8 (יח"צ, סמסונג)

הסמארטפון החדש מציג את מעבר ה-10 ננומטר הראשון בשוק המאפשר פרודקטיביות ומהירות גבוהות מתמיד. הוא גם מצויד בהכנה ל-gigabit LTE ו-gigabit Wi-Fi עם תמיכה בעד 1Gbps כדי לאפשר למשתמשים להוריד קבצים בכל גודל שהוא- במהירות שיא.

בנוסף, ה- Galaxy S8 מציע חווית משחק ברמה אחרת עם טכנולוגיית גרפיקה חיה ומעולה, והוא מאפשר לראות צבעים וניגודיות חדים בדיוק כפי שתכנו היוצרים.

וגם הפעם, הסמסונג מגיע עם אמפייני היסוד המוכרים של ה-Galaxy בהם: עמידות IP68 לאבק ולמים כרטיס MicroSD עם עד 256 ג"ב, צג Always-on וטעינה מהירה ואלחוטית.

"ה- Galaxy S8 מבשר עידן חדש של עיצוב סמארטפונים ושירותים חדשים ונהדרים המספקים דרכים חדשות לחוות את העולם," אמר ד.ג'. קו, נשיא עסקי התקשורת הניידת בסמסונג אלקטרוניקס. "ה- Galaxy S8 הוא הדרך שלנו לרכוש מחדש את אמון הצרכנים ולהגדיר מחדש את מה שאפשר להשיג בבטיחות. זהו ציון דרך חדש במורשת הסמארטפונים של סמסונג."

על פי החברה, ה- Galaxy S8 יהיה זמין החל מ-21 באפריל בשלל צבעים כמו; אפור סחלב, שחור חצות, כסף ארקטי, כחול אלמוג וזהב מייפל.

המכשיר החדש מציע שירות חדשני ויעיל כשהוא תומך בפתרון החדש שהשיקה החברה, ה- Samsung DeX, שמנצל את עוצמת העיבוד של ה- Galaxy S8 על מנת לאפשר לעובדים ניידים שיג פרודוקטיביות משופרת.

(יח"צ, סמסונג)

ה- Samsung DeX הופך את הסמארטפון לסביבת עבודה נוחה עבור עובדים ניידים, ומציע חוויית שימוש מבוססת אנדרואיד המזכירה מעין מחשב ביתי קטן. הוא מאפשר למשתמשים להגיע בקלות לאפליקציות, לערוך מסמכים, לגלוש באינטרנט, להשיב להודעות ועוד, היישר מהסמארטפון, על גבי צג גדול יותר ועם מקלדת ועכבר.

כדי להתחיל לעבוד, על המשתמש פשוט לחבר את סמארטפון סמסונג ל-DeX Station המחברת את הסמארטפון למוניטור תואם HDMI ולהתחבר לכל מקלדת עם קישוריות בלוטות', חיבור USB או RF-type ועכבר.

(יח"צ, סמסונג)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר