לכבוד פסח:

צפו בביקורו של של מרן הרב עובדיה זצוק"ל במאפיית "תפארת המצות"

סרטון נדיר של מרן הרב עובדיה יוסף במאפיית המצות, מראה עד כמה בית ישראל מתגעגעים לדמותו, פסיקותיו ונועם דרכיו, שהיה מדבר עם כל אדם בסבר פנים ומענה לכל שאלה הלכתית בפשטות ובנחת (חרדים)

ביקורו של מרן זצוק"ל במאפיית "תפארת המצות". (באדיבות המצלם)

כל סרטון חדש על מרן הרב עובדיה יוסף זצוק"ל, מעביר בנו את רגשות הגעגוע לגדולתו והדרכתו כלפי כל אדם ואדם.

מרן זצוק"ל היה נוהג לבקר במאפיית "תפארת המצות" מדי כמה שנים והסרטון מתעד את ביקורו בשנת 2001, בעת שהייתה עדיין במושב בן זכאי (לימים עברה למושב רווחה). ל"תפארת המצות" מסורת ארוכת שנים בהכנת מצות באופן מקצועי ובכל ערב חג מארחת מזה שנים למצות חבורה את הקהל הרב, כוליים, תלמידי ישיבות, רבנים מקומיים, וכמובן את הרבנים הראשיים, מימי מרן הרב עובדיה, ועד לימינו הרב שלמה עמאר והראשל"צ הרב יצחק יוסף.

באותו הביקור גם התייחס מרן זצוק"ל לכשרות בד"ץ בית יוסף ומעורבתו האישית לשמור על הדקדוקים ההלכתיים כדי להביא את הכשרות המהודרת ביותר.

בסרטון רואים את התעמקותו של מרן זצוק"ל בכל תהליכי ההכנה במאפיית "תפארת המצות" שמדי שנה מוכרת את כל סוגי המצות: מצות עבודת יד, מצות מכונה, מצה שמורה משעת קצירה, מצות קשות ורכות וכן גם קמח מצה.

מאפיית "תפארת המצות" ידועה במסורת של מעל 20 שנה בהכנת מצות, בהובלתו של הרב אליהו אמסלם מוותיקי השוק שידוע במומחיותו והמקצעויות הרבה בכל שלבי ההכנה. ניתן למצוא את מצות המאפייה בכל רשתות השיווק והיא מוכרת גם בכמויות לסוחרים, וועדי עובדים או גם שי לחג לארגונים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר