התגובה לחיסול

צפו: סרטון האיומים החדש של החמאס על ראשי מערכת הביטחון

ארגון הטרור חמאס פרסם סרטון איומים חדש בו הוא מאיים להתנקש בראשי מערכת הביטחון בישראל, זאת בתגובה לחיסולו של בכיר הארגון, מאזן פוקהא • צפו בווידאו (חדשות)

(צילום: מתוך טוויטר)

ארגון הטרור חמאס פרסם אתמול (רביעי) סרטון איומים חדש בו הוא מאיים להתנקש בראשי מערכת הביטחון, זאת בתגובה לחיסולו של בכיר הארגון, מאזן פוקהא.

בין המאוימים עליהם סומנה כוונת בסרטון, ניתן לראות את הרמטכ"ל רב-אלוף גדי איזנקוט, ראש השב"כ נדב ארגמן, ראש המוסד יוסי כהן, האלוף אביב כוכבי, מפקד חטיבת עוז ("חטיבת הקומנדו") אלוף משנה דוד זיני, שר הביטחון אביגדור ליברמן והשר לביטחון הפנים גלעד ארדן.

כזכור, ביום שישי האחרון נרצח מאזן פוקהא, איש חמאס ששוחרר במסגרת עסקת שליט, בירי לראשו של מספר מתנקשים שהמתינו לו ליד ביתו. המתנקשים נמלטו מהמקום לאחר שאספו את כל הממצאים מהזירה, מה שמקשה כעת מאוד על החמאס שחוחקר את החיסול ומאשים את ישראל.

כחלק מחקירת החיסול הטיל חמאס סגר על עזה, כולל איסור על דייגים לצאת לים, למעט קבוצה קטנה של משפחות אסירים שקיבלה אישור לצאת ולבקרם בבתי הכלא בישראל וכן חולים ושרים פלסטינים. בנוסף, הטיל התובע הכללי ברצועת עזה צו שאוסר לפרסם כל פרט מחקירת החיסול.

במחנה נוסיראת שבמרכז הרצועה נתלתה בתחילת השבוע כרזה, בה נכתב - לצד דמותו של פוקהא: "סוג הגמול יהיה לפי המעשה". אתמול הוצב שלט רחוב בחאן יונס בו נכתב בעברית, בערבית ובאנגלית: "קיבלנו את האתגר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר