"סימן למחויבות"

דייויד פרידמן הושבע לשגריר ארה"ב בישראל

בבית הלבן הושבע דייויד פרידמן, לתפקיד שגריר ארצות-הברית בישראל. סכן הנשיא אמר בטקס כי המינוי הוא סימן ברור למחויבותו של טראמפ למדינת ישראל ולעם היהודי (חדשות)

דייויד פרידמן נשבע (צילומסך: מתוך הטוויטר של סגן הנשיא @VP)

בבית הלבן הושבע הלילה (חמישי) דייויד פרידמן, לתפקיד שגריר ארצות-הברית בישראל, זאת לאחר שמועמדותו גררה התנגדות של כמה ארגונים יהודים ושל המפלגה הדמוקרטית.

סגן נשיא ארה"ב, מייק פנס, שניהל את טקס ההשבעה שיבח את הנשיא דונלד טראמפ על מינוי פרידמן ואמר כי זה "אחד הסימנים הברורים ביותר" למחויבותו של טראמפ למדינת ישראל ולעם היהודי.

"הנשיא של ארצות הברית של אמריקה הוא ידיד נצח של ישראל ושל העם היהודי, ותחת הנהגתו, גם אם העולם לא ידע שום דבר אחר, העולם ידע זאת - אמריקה עומדת לצד ישראל", הוסיף פנס.

סכן הנשיא המשיך ואמר כי "זהו זמן קריטי עבור שתי האומות והעמים. האתגרים שאנו ניצבים בפניהם רבים, אך נחישותנו להתגבר עליהם מעולם לא הייתה חזקה יותר. תחת הנהגתו של הנשיא טראמפ, ארצות הברית תהיה תמיד חברה נאמנה של מדינת ישראל היהודית".

פרידמן אמר כי הוא אסיר תודה לטראמפ על האמון שנתן בו וציין כי הוא המועמד הראשון של טראמפ לתפקיד שגריר שמינויו אושר בסנאט ואמר כי זה מעיד על "העדיפות שממשל טראמפ-פנס מעניק לקשר הבלתי-שביר שלנו עם מדינת ישראל".

הסנאט אישר בשבוע שעבר את מינויו של פרידמן ברוב של 52 תומכים מול 46 מתנגדים. הדמוקרטים טענו כל העת כי פרידמן איננו מתאים לתפקיד בשל דעותיו השנויות במחלוקת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר