תועד וייענש

אישום נגד השוטר שהיכה את נהג המשאית הפלסטיני

בבית משפט השלום הוגש היום כתב אישום חמור נגד השוטר שתועד בסרטון כשהוא נוגח ובועט בנהג משאית שבטעות פגע מעט ברכבו יום קודם לכן, אותו מצא בעזרת המאגר המשטרתי (משטרה)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
תוקף את הנהג (צילום: מתוך ynet)

שוטר היס"מ משה כהן שתועד בשבוע שעבר כשהוא מכה את מאזן שווקי, נהג משאית פלסטיני שפגע קלות בשוגג במכוניתו הפרטית, מואשם היום (חמישי) בבית משפט השלום בירושלים בשורת עבירות אלימות.

פרטי המקרה כפי שעולים מכתב האישום הם, שביום שלישי שעבר החנה כהן את רכבו בחניון עפר, סמוך למשרדי היס"מ בוואדי ג'וז. כשסיים את משמרתו בשעה 11 בלילה גילה שלמכונית נגרמו נזקים.

מכה את הנהג (צילום: מתוך ynet)

"למחרת פנה הנאשם למוקד הביטחון של משרד הפנים וביקש מהקב"ט לבדוק את המצלמות הפונות לחניון. הוא זיהה את לוחית הזיהוי של המשאית הפוגעת, וניצל את נגישותו למאגר המשטרתי כדי לאתר את בעליה", נכתב בכתב האישום.

לאחר שהצליח לאתר את נהג המשאית, הגיע כהן ביום חמישי שעבר בבוקר לחניון, וזיהה את המשאית חונה. "כשראה מחלון המשרד את הנהג מגיע הוא מיהר למקום, ודרש ממנו לרדת מהמשאית והחל לגדף אותו ולהכות אותו בפניו. במהלך הוויכוח הטיח כהן בנהג שלא השאיר פתק בעקבות התאונה".

נהג המשאית, שווקי, השיב לו שכן השאיר פתק והוסיף שכהן שהוא עוד "ישלם" על התנהגותו. בתגובה נגח השוטר בפניו, הכה אותו, בעט בבטנו וחבט בראשו. בשלב זה הגיע למקום אדם נוסף שביקש להפסיק את האירוע, ובתגובה קילל אותו כהן והכה גם אותו בכל חלקי גופו.

"במעשיו תקף הנאשם את המתלונן שלא כדין, גרם חבלות לאדם נוסף, ועשה מעשה של הפרת אמונים עת ניצל את נגישותו למאגר המשטרתי שלא במסגרת תפקידו", נכתב בכתב האישום.

כמו כן, מח"ש ממליצה להעמיד לדין משמעתי שוטר נוסף שצפה במתרחש ולא פעל על מנת לעצור את כהן ממעשיו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר