מהפכת קניות

נפתח הקניון הראשון שלא צריכים לסחוב בו שקיות

הטרנד החם של קניות באינטרנט החל תופס תאוצה במגזר הדתי והחרדי. פשוט לשבת בבית, להקליק, והמוצר כבר יגיע עד אליך הבייתה. ועדיין, רק קניון אינטרנטי אחד מותאם לציבור עם המותגים המוכרים (אל תפספסו, שיווקי)

קניון שלא צריכים בו שקיות? אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

חנויות האינטרנט קיבלו חיזוק משמעותי בשנים האחרונות, כאשר גם הציבור הדתי והחרדי "נכנס לעסקים" הדיגיטליים משהבין את השפע ומהגוון שנמצא ברשת שאין בחנויות הרגילות.

גם לנוחות אין תחרות בכל הקשור לקניות באינטרנט. אם בעבר לקראת הקיץ היינו בוחרים רק חנויות עם מזגנים, והמעבר בין חנות לחנות היה מתיש, בקניות ברשת כל מה שצריך זה כסא ומחשב, שתייה קרה, ופשוט לגלוש בין הדפים השונים ולבחור.

אם בעבר הקניות של הציבור החרדי ברשת היו נחלת הביגוד וההנעלה, היום ניתן למעשה לקנות כל דבר שבעולם. אבל החיפוש בין האתרים השונים והאכזבות ממותגים לא מוכרים וידועים, הצריכה מחשבה לבניית מקום אחר שיאחד את כל החנויות שהציבור אוהב ומכיר למקום אחד.

פשוט לשבת בנחת ולבחור. קניון כלפה. אילוסטרציה. צילום: Nati Shohat/FLASH90

ככה בעצם נוצר קניון כל-פה שמאגד בתוכו כל מה שאי פעם חשבתם ותחשבו שצריך למשפחה או לבית. במיוחד לפני חג הפסח ומרתון הקניות הבלתי פוסק, צריך לפעמים לנוח ולא להתרוצץ אחר כלי הבית שרוצים להתחדש בהם לקראת הפסח.

בין אם אלו מגבות או מפות חדשות, קערות וסכו"ם, מצעים, בגדי חג וצעצועים לילדים, מתנות ומזכרות למארחים בליל הסדר ואפילו אם הגיע הזמן למקרר או תנור חדש. כל מה שצריך נמצא במקום אחד.

האופי הייחודי של קניון כלפה הוא לא רק בכך שהוא מאחד בתוכו את מגוון החנויות והמוצרים, אלא המחירים הזולים והשווים לכל נפש.

הקניון האינטרנטי נפתח לפני כמה ימים וכבר חנויות רבות ומגוונות הצטרפו אליו מתוך ידיעה שזו הולכת להיות דרך הקנייה בציבור הדתי והחרדי בעתיד. בכך נוצר מצב של רווח עבור שני הצדדים: בעלי העסקים מקבלים מקום נוח לפרסם את מרכולתם, והגולשים, הלקוחות, רואים את המותגים המוכרים והידועים להם דרך המסך בלבד.

האם זוהי תחילת סופם של הקניונים הפיזיים, האמתיים? האם חווית הקניות לקראת מהפכה? שאלות אלו עתידות להיפתר בשנים הקרובות.

למבחר מוצרי חנויות קניון כלפה וכל מה שצריך לחצו כאן

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר