עבור הנזקקים

מסורת הצדיק: חלוקת הענק של קמחא דפסחא

שנים רבות נהג צדיק המזוזות, הרב משה בן טוב, על חלוקת סלי מזון עבור משפחות נזקקות תוך הקפדה רגישה על כבודם. מאז פטירתו של הצדיק, ממשיך הרב שמעון בן טוב, בנו וממשיך דרכו, במסורת המבורכת (חרדים, שיווקי)

מסורת צדיק המזוזות המשיכה עם בנו הרב משה בן טוב. (באדיבות המצלם)

כמו כל שנה, ערכו מוסדות "דור ודור" בנשיאות הרב שמעון בן טוב את המסורת שהנחיל צדיק המזוזות, הרב משה בן טוב זצוק"ל לתמוך במשפחות נזקקות ומעוטי יכולת.

חלוקת סלי המזון, "קמחא דפסחא", התבצעה ברחבת מסודות צדיק המזוזות, ברחוב פולנסקי 13 ירושלים וב-1261 סלי מזון חולקו בצורה מכובדת למשפחות תוך הקפדה על כבודם.

מלבד סלי המזון חולקו סלים עם מוצרים מיוחדים שכולל קרטון בשר לכל המשפחה, ארגז מיץ ענבים, חבילת מצות יד ומגוון מוצרי סוד. בנוסף, צורפו שוברי קניה של רשת אל המעיין ורמי לוי.

סלי מזון ומוצרי יסוד עבור נזקקים. מוסדות דור ודור. באדיבת המצלם

על מלאכת הקודש הופקדו האחים הר' דן וראובן בן טוב שבשיתוף עם הנהלת מוסדות "דור ודור" טרחו ויגעו באיסוף המוצרים וארוגנם מהתורמים החשובים שחפצו להישאר בעילום שם ואשר בזכותם ישבו שנה בחג מעל אלף משפחות סביב שולחן מוכן וערוך.

הרב ראובן בן-טוב המופקד על מצווה החשובה. באדיבות המצלם

מלבד מוצרי המזון חולקו השנה גם חליפות וחולצות מתנת רשת ידועה, ובזכות זאת גם הנזקקים יוכלו להתחדש לקראת החג.

הרב שמעון בן טוב, נשיא מוסדות "דור ודור" שממשיך את מסורת אביו צדיק המזוזות, ברך את התורמים המסייעים בברכת מילי דמיטב, בוני, חיי ומזוני, וחג כשר ושמח.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר