איך הגיע הכריש הטורף לכביש ראשי באוסטרליה?

3 ימים לאחר שסופת הציקלון הכתה באוסטרליה, פרסמו הבוקר גורמי ההצלה של מחוז קווינסלנד בחשבון הטוויטר שלהם תמונה של אחד מקורבנות הסופה שרוע על הכביש ללא רוח חיים. אולם יותר משעוררה רחמים, גררה התמונה הזאת גל תגובות מפוחדות

(צילום: מתוך פייסבוק)

סופת הציקלון "דבי" שהכתה לפני 3 ימים בחופה הצפון מזרחי של אוסטרליה גרמה להצפות ושטפונות כבדים ברחבי חבל קווינסלנד, הביאה לניתוק אספקת החשמל לעשרות אלפי התושבים ולנזק כבד לבתים. הנזקים והמראות הקשים ממשיכים להיחשף, אך מראה בלתי שגרתי כמו זה שהתגלה סמוך לעיירה טאונסוויל טרם נראה עד היום.

גורמי ההצלה במחוז קווינסלנד, העלו הבוקר ציוץ מפתיע בחשבון הטוויטר שלהם ובו תמונה של אחד מקורבנות הסופה שרוע על הכביש ללא רוח חיים. יותר משעוררה רחמים, גררה התמונה הזאת גל תגובות מפוחדות שכן היה מדובר בלא אחר מאשר כריש ענק ואימתני באורך 3.5 מטרים שנסחף על הכביש מהים עקב ההצפות.

התושבים המזועזעים נדהמו לגלות שהכריש הטורף שחה במים בהם הם נהגו להשתעשע רק כמה ימים לפני כן."חשבתם שזה בטוח לחזור למים? תחשבו שוב!" כך הזהיר הכיתוב שהופיע לצד התמונה שצייצו כוחות ההצלה.

סופת הציקלון העוצמתית שהביאה לפינוי רבבות תושבים שהתגוררו בסמוך לקו החוף ע"י הרשויות, נחלשה מעט בימים האחרונים, אולם בכל רחבי מחוז קווינסלנד עדיין ממשיכים לרדת מאות מילמיטרים של גשם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר