הילדה שהפכה לקולב

גיחוך: כך הפכה הילדה בת הארבע לקולב

רשת האופנה החרדית 'בנים' פרסמה גם במקומון חרדי באשדוד וגילתה כי תמונת הילדה בת הארבע צונזרה ופניה ידיה ורגליה נמחקו מהמודעה שהתפרסמה (חדשות חרדים)

משה פריגן | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

רשת אופנת הילדים 'בנים' הינה רשת ידועה ובעלת סניפים בכל הריכוזים החרדיים שלאחרונה פתחה סניפים בניו יורק ובשמגר. החנות נודעת בקטלוגים יצירתיים ומושקעים בהם מצולמים ילדים קטנים וביניהם ילדות גן עד גיל חמש.

אמש פרסמה מנכ"לית הרשת, הני כץ, פוסט ברשת החברתית המציג את תמונתה של ילדה קטנה לבושה בצניעות - תמונה שהופיעה בקטלוג הרשת ומגיעה לכל בית חרדי. לצד התמונה הוצגה מודעה שהתפרסמה בעיתון מקומי באשדוד ובו הפכה הילדה לקולב כאשר רגליה, ידיה וראשה נמחקו.

גם הפאנית לאה פריד מהפאניות המובילות בחיפה ובעלת סלון H&L פרסמה מודעה בעיתון מקומי בחיפה. לאחר כשבוע קיבלה שיחות טלפון מ"אנשי חינוך" ובהן היא נדרשה לצנזר זוג נעלי נשים שהופיע במודעה תוך הדגשה שאם היא לא תצונזר יצאו מודעות נגד העיתון ונגדה. ואכן זה מה שהיא עשתה וצנזרה את הנעלים, אך תיכף היא החלה לקבל טלפונים על כך שלא צנוע לפרסם קווצת שיער המשתפלת ממזוודה תוך איומים שבאם השיער לא יצונזר העסקנים יפנו לבית דין.

אמנם זו לא הפעם הראשונה שישנה צנזורה בעיתונים החרדים, אך נדמה שבכל עונת פרסום לפני חגים נשברים עוד ועוד שיאי צנזורה המציגים את "עצמאותם" של העיתונים ואת יכולתם הכמעט בלתי מוגבלת של "אנשי חינוך" לשלוט בעולם הפרסום החרדי.,מרשת 'בנים' נמסר בתגובה: "אנו פונים לכלל הציבור ועל אף שאיננו מוצאים סיבה בצנזורה של התמונה אנו מכבדים בחירתו של העיתון לצנזר. בכל אופן. לקראת חג הפסח נשמח לראותכם באחד מסניפינו ובסניף החדש ברחוב שמגר".,מהפאנית לאה פריד נמסר בתגובה כי "אנחנו מכבדות ורגישות לקוחותינו המגיעות מכל גווני הקשת ולכן התחשבנו בתחילה ו"מחקנו" את הנעליים. כשהתחלנו לקבל טלפונים גם על השיער הבנו שאם נגיב לכל אחד אנחנו רק נעודד פניות נוספות ומכאן ההשתלטות של "ועדת כשרות" על העסק שלנו קצרה מאד".

אמנם זו לא הפעם הראשונה שישנה צנזורה בעיתונים החרדים, אך נדמה שבכל עונת פרסום לפני חגים נשברים עוד ועוד שיאי צנזורה המציגים את "עצמאותם" של העיתונים ואת יכולתם הכמעט בלתי מוגבלת של "אנשי חינוך" לשלוט בעולם הפרסום החרדי.

המודעה המצונזרת

מרשת 'בנים' נמסר בתגובה: "אנו פונים לכלל הציבור ועל אף שאיננו מוצאים סיבה בצנזורה של התמונה אנו מכבדים בחירתו של העיתון לצנזר. בכל אופן. לקראת חג הפסח נשמח לראותכם באחד מסניפינו ובסניף החדש ברחוב שמגר".

מהפאנית לאה פריד נמסר בתגובה כי "אנחנו מכבדות ורגישות לקוחותינו המגיעות מכל גווני הקשת ולכן התחשבנו בתחילה ו"מחקנו" את הנעליים. כשהתחלנו לקבל טלפונים גם על השיער הבנו שאם נגיב לכל אחד אנחנו רק נעודד פניות נוספות ומכאן ההשתלטות של "ועדת כשרות" על העסק שלנו קצרה מאד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר