חדשות האוכל

3 מוצרים חדשים ומדליקים בכשרות מהדרין לפסח

'קדם ישראל', יבואנית מוצרי המזון האיכותיים והאהובים מארה"ב, מפתיעה גם השנה עם 3 מוצרי מזון חדשים לפסח בכשרויות מהודרות וללא חשש קטניות (חדשות האוכל, שיווקי)

סוכריות גומי כשרות לפסח (צילום: shutterstock)

חברת 'קדם ישראל', יבואנית המותגים האמריקאיים 'קדם', 'גפן', 'גליקס', 'שפע' ועוד, מוצרי המזון האיכותיים והאהובים מארה"ב, מפתיעה גם השנה עם מוצרי מזון חדשים לפסח בכשרויות מהודרות, למהדרין מן המהדרין וללא חשש קטניות.

גולת הכותרת השנה היא ללא ספק מוצרי חמצוצי פירות טבעיים תוצרת 'שפע' (shefa) בכשרות מהודרת לפסח. החמצוצים (Fruit Twiggs) משווקים בטעמי תפוח, לימון ותפוז ומכילים רכיבי פירות טבעיים עסיסיים וטעימים. בנוסף, סדרת ה'פרוט טוויגס' בעלת סגולות בריאותיות ומכילה אנטי אוקסידנט (נוגד חמצון) וויטמין C וכן היא ללא גלוטן, צבעי מאכל, חומרי טעם וריח וחומרים משמרים. כל הסדרה כשרה לפסח למהדרין מן המהדרין, בכשרות המפורסמת של הגאון רבי אשר עקשטיין שליט"א מארה"ב. הסדרה נמכרת באריזות המכילות 10 יחי' מוצר אישיות ארוזות.

עוד מוצר חדשני הוא ספריי שמן זית כשר לפסח. לראשונה משיק המותג 'גליקס' השנה ספריי שמן זית טבעי לחלוטין בכשרות מהודרת לפסח לבישול ואפיה, לארוחות בריאות קלות, מהירות ונטולות שומן. ספריי השמן זית הינו דל קלוריות לשימוש בהתזה על סירים, מחבתות ותבניות אפיה. הספריי מיוצר בקו ייצור מיוחד לפסח בכשרות מהודרת, בהשגחת בי"ד המיוחד לענייני כשרות שע"י התאחדות הרבנים דארה"ב וקנדא.

לקינוח, מייבאת לראשונה 'קדם ישראל' פרוסות מנגו של 'גפן' בקופסת שימורים בכשרות מהודרת לפסח בהשגחת אב"ד וואלווא שליט"א. חלקי המנגו מלווים בסירופ קל ומתוק, ומיוצרים מרכיבים טבעיים בלבד וללא גלוטן. פרוסות המנגו מיועדות למגוון שימושים יומיומיים: לקינוח, לנשנוש או לבישול.

לצד זאת, ממשיכה 'קדם ישראל' לייבא גם השנה את מיץ הענבים מזן קונקורד האהוב והמבוקש של 'קדם', עמו תפארו את שולחן ליל הסדר. מיץ הענבים בצבע אדום עז, שהפך מאז ומעולם להיות הלהיט הגדול ביבשת אמריקה הצפונית ובשנים האחרונות, הודות ל'קדם ישראל', גם בישראל. סדרת מיץ הענבים קונקורד של 'קדם' כשרה לפסח, לקידוש ולד' כוסות גם לשיטת הבית-יוסף. הסדרה מיוצרת בארה"ב בכשרות מהודרת של גאב"ד צעהלים שליט"א. לצד זאת משווקים הטעמים קונקורד ובלאש בסדרת 'גאולה' בכשרות המהודרת של בד"ץ העדה החרדית ירושלים. ברכתו בורא פרי הגפן.

כמו"כ גם השנה תייבא 'קדם ישראל' את מיונז 'גפן' המיוחד לאניני הטעם והאיכות האמריקאיים. מיונז 'גפן' מגיע במרקם סמיך מאוד ובגוון צהבהב עמוק, עובדה המעידה על איכות גבוהה במיוחד הגורמת לטעם הייחודי שרק אניני טעם יודעים להעריך. את המיונז של 'גפן' ניתן להשיג באריזה בנפח של 946 מ"ל במרכולים המובחרים ובכל רשתות השיווק הפרושות בריכוזי המגזר החרדי, בכשרות מהודרת לפסח בהשגחת גאב"ד וואלווא שליט"א.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר