עדכון גרסה חדש למערכת 'windows 10'

מיקרוסופט הודיעה על עדכון גרסה חדש וחינמי למערכת ההפעלה האחרונה שלה "ווינדוס 10". על פי ענקית הטכנולוגיה הגרסה החדשה תשפר ותוסיף תכונות (מחשבים)

בני סולומון | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

עדכון גירסה חדש למערכת ההפעלה Windows 10 Creators Update יהיה זמין למשתמשים ברחבי העולם החל מיום הראשון של חול המועד פסח. במיקרוסופט אמרו כי העדכון הוא חינמי, לכל משתמשי Windows 10 והוא יוצג בהדרגה למשתמשים באמצעות הודעת עדכון מערכת.

במיקרוסופט אומרים כי העדכון החדש יאפשר למשתמשים לראשונה ליצור, לשתף ולצרוך תכנים בתלת-מימד. בעזרת ה-Paint 3D (שכלול תוכנת הצייר הפופולרית), ניתן ליצור אובייקטים תלת-ממדיים, לשנות בקלות צבע או מרקם, להפוך תמונות דו-ממדיות לאובייקטים ב-3D ולאחר מכן לשתף בתלת-מימד.

בנוסף, תכונה זו תאפשר למשתמש לחוות את טשטוש הגבולות בין העולם הפיסי לעולם הוירטואלי באמצעות חיבור אישי עם יכולות Mixed reality. יצרניות החומרה השונות ישיקו אביזרי Mixed Reality שיעבדו יחד עם מערכת ההפעלה וישלבו בין המציאות לבין המחשב.

העדכון של דפדפן ה-Edge, שמחליף את האינטרנט אקספלורר המושמץ, יספק למשתמשי Windows יכולות ניהול כרטיסיות הכוללת את האפשרות לראות את כל הכרטיסיות (Tabs) הפתוחות ב-Thumbnails והרחבות חדשות המגבירות את הפונקציונאליות של השימוש בדפדפן כמו גם שיפור חווית הקריאה עם חנות ספרים חדשה ועוד.

בנוסף, Creators Update ממשיך להרחיב ולהעמיק את יכולות האבטחה - מרכז ה-Windows Defender Security החדש משלב בקרה על יכולות האבטחה והבראה של המחשב במקום אחד. ללקוחות עסקיים, ה-Creators Update ימשיך להעמיק את יכולות האבטחה, לצד פישוט ניהול ה-IT באמצעות כלים חדשים שמסייעים להטמיע יותר בקלות, לנהל ולתמוך מרחוק במחשבי Windows 10 בארגון.

על פי דו"ח NSS Labs 2016 Web Browser Security Comparative ה- Edge חוסם 9% יותר אתרים מתחזים ו-13% יותר תוכנות זדוניות לצד חיסכון מוגבר יותר בסוללת המחשב.

אלית נוריאל, מנהלת תחום Windows & Devices במיקרוסופט ישראל, אמרה: "עדכון הגרסא המשמעותי השלישי של Windows 10 – Creators Update הוא בשורה שיש בה חדשנות בממשק המשתמש לצד עדכוני אבטחה חדשים ויכולות ניהול IT נוספות למשתמשים העסקיים. היום, החשיבות לשמירה על האבטחה בארגון גבוהה יותר מתמיד, כמו גם הרצון לאפשר פרודוקטיביות וניידות לעובדים. Windows 10 כוללת מגוון רחב של יכולות, המוכללות בתוך מערכת ההפעלה, המספקות מענה לכלל צרכי הארגון, בדגש על אבטחה מאיומי הסייבר המודרניים. חידוש משמעותי נוסף שהביאה Windows 10 הוא הפיכת מערכת ההפעלה למוצר SaaS ומכאן שזו מערכת ההפעלה האחרונה שעל הארגון להטמיע. עדכוני מערכת ההפעלה הם משמעותיים וכוללים פי'צרים חדשים לצד Quality Updates, לא מדובר בעוד Service Pack כפי שהכרנו בעבר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר