בשווי מיליונים

סוכל ניסיון הברחה של כ-5 טון טבק. תיעוד

חוקרי יחידת סמים ומכס אשדוד וחיפה סיכלו ניסיון הברחה של כ-5 טון טבק. סכום המס ממנו ניסה היבואן להתחמק בהברחה עומד על כ-2,700,000 שקלים • צפו בתמונות (אקטואליה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: רשות המסים )

חוקרי יחידת סמים ומכס אשדוד וחיפה סיכלו ניסיון הברחה של כ-5 טון טבק, סכום המס ממנו ניסה היבואן להתחמק עומד על כ-2,700,000 שקלים.

בעקבות חקירה של יס"מ (סמים ומכס) במכס אשדוד ויס"מ מכס חיפה נעצר תושב הרשות הפלסטינית בחשד כי ניסה להבריח כמות של 5 טון טבק לעישון שהמסים בגינה עומדים על מיליוני שקלים.

בבקשת המעצר מפורט הדרך בה פעל, משלוח שיועד עבור היבואן ראמי מוחמד דואסי, תושב הרשות הפלסטינית, והוצהר לגביו כי הוא מכיל מאות שקי נסורת במשקל כולל של כ-15 טון, נשלח לבדיקה ידנית במהלכה נתגלה כי במכולה הוסלקו 198 שקים, המכילים בסה"כ כ-5 טון טבק לעישון.

המסים מהם ניסה היבואן להתחמק במקרה זה עומדים על כ- 2,700,000 שקלים. זאת בנוסף לאישורים של משרד הבריאות שעליו לקבל על מנת לייבא סחורה מסוג זה.

לאחר גילוי ההברחה אפשר המכס את הוצאתה של המכולה מהמתחם ובפעילות סמויה נתגלה כי למרות שהיעד המוצהר ברשימון הייבוא היה הרשות הפלסטינית, המכולה הגיעה ליישוב ברטעה בישראל לצורך אחסנתה ושיווק הסחורה המוברחת.

היבואן החשוד נחקר וקשר עצמו לביצוע הייבוא ומעצרו הוארך בבית משפט השלום באשקלון עד למחר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר