נתניהו: "'שרביט קסמים' - תהפוך היום למבצעית"

בפתח ישיבת הממשלה סיפר ראש הממשלה בנימין נתניהו כי "אחר הצהריים נהפוך את מערכת ההגנה מפני טילים 'שרביט קסמים' למבצעית" • וממי הוא התעלם בישיבה? (פוליטי בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
בנימין נתניהו (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו נמנע הבוקר (ראשון) מלהתייחס לפיטורי אנשי חדשות 'התאגיד' כאן, והתייחס למשבר ב'חיפה כימיקלים', משבר המאיים לפטר למעלה מאלף עובדים, ערב חג הפסח.

נתניהו פתח את ישיבת הממשלה בהתייחסות למערכת ההגנה 'שרביט קסמים' ואמר: "יש לנו מחויבות מוחלטת לביטחון אזרחי ישראל. במסגרת המחויבות הזאת אנחנו פועלים בשיטתיות לחזק את יכולת התקיפה של מדינת ישראל נגד אויביה, ובאותה מידה אנחנו פועלים בשיטתיות לחזק את יכולת ההגנה שלנו מפני אויבינו.

לדבריו: "היום אחר הצהריים נהפוך את מערכת ההגנה מפני טילים שנקראת "שרביט קסמים" למבצעית. זו בשורה חשובה, כל אזרחי ישראל חוו את ההישג החשוב של מערכות "כיפת ברזל" נגד טילים קצרי-טווח במערכה האחרונה מול עזה, אנחנו גם כמובן פיתחנו את טיל ה"חץ" נגד טילים אסטרטגיים ארוכי-טווח, ואמצעים אחרים.

"'שרביט קסמים' היא מערכת שפועלת על טווח הביניים, יש לה חשיבות עצומה לביטחון ישראל, ואני רוצה לשבח את אנשי משרד הביטחון, צה"ל, המו"פ וכל הגורמים שפעלו כדי להביא למבצעיות של המערכת הזאת. אנחנו נותנים הגנה לעורף".

על 'חיפה כימיקלים' אמר נתניהו: "במקביל אנחנו מנסים לפתור את המשבר סביב מכל האמוניה. מצד אחד יש לנו מחויבות לביטחונם של תושבי הקריות, זה ברור כשמש, זה גם נושא שעלה והוא מנחה אותנו. במקביל אנחנו עושים הכל כדי למנוע את פיטוריהם של 1,500 עובדים ערב פסח, וגם פגיעה בתעשייה שעדיין לא התארגנה למימוש ההחלטה על סגירת המכל. אני מקווה שבימים הקרובים נבוא עם בשורה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר