פתח תקווה

הישג לש"ס: המפלגה המתחרה - נסגרת ומתאחדת

פרסום ראשון: סיעה מקומית בפתח תקווה שקמה כאופוזיציה לש"ס בתקופת כהונת אלי ישי, מתאחדת עם ש"ס בראשותו של אריאל בוסו - לאחר כניסתו של נציג חדש מטעמה (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
אוריאל בוסו (צילום: יעקב כהן)

פרסום ראשון: בזמן כהונתו של אלי ישי כיושב ראש ש"ס הוקמה מולו סיעה אופוזיציונית בעיר פתח תקווה, בשם 'ישי', שהייתה סוג של ייצוג לעדה התימנית בעיר.

בבחירות המוניציפליות האחרונות עברה סיעה זו את אחוז החסימה וזכתה למנדט אחד.

כעת, כך נודע ל"כיכר השבת", עומד חבר המועצה מטעמה, בני זהבי, להודיע על התפטרותו מחברות בעירייה.

במקומו ייכנס למועצת העיר משה צלח - תלמידו של הרב ששון כהן. הנציג החדש הודיע מיידית על הצטרפותו למפלגת ש"ס המקומית ובכך הוא יסיים את הסכסוך ארוך השנים בין הסיעות בעירייה.

עם הצטרפותו של צלח תהפוך סיעת ש"ס לסיעה הגדולה בקואליציה המקומית, עם ארבעה מנדטים. לדברי גורם בעירייה: "המהלך יצא אל הפועל עוד היום בישיבת סיעה משותפת".

יו"ר ש"ס המקומית ומ"מ ראש העיר אוריאל בוסו אישר את הפרטים בשיחה עם "כיכר השבת": "שמחים שקהילת תנועת יש"י חוזרת הביתה. אנחנו שמחים להוביל את התנועה התורנית-חברתית הגדולה, המובילה והמשפיעה בפתח תקוה. ההשקפות שלנו זהות ותואמות לצרכים של מירב האוכלוסייה בעיר וידינו פתוחה לכולם".

גם משה צלח אישר את הפרטים ומסר: "הגיע הזמן לחזור חזרה ולמשוך את העגלה ביחד. כוח גדול יש לאחדות שיכולה לגרום למינוף הפעילות הן בקרב הנציגים, הן בקרב הפעילים והן בקהילה עצמה. המטרה באיחוד היא להעביר מסר ברור של איחוד הקהילות, בעזרת ה' נעשה ונצליח".

יו"ר ש"ס אריה דרעי אמר בתגובה: "אני מברך את הנציגים בפתח תקווה, שהשכילו להתחבר ולהתאחד תחת תנועת ש"ס ובכך הגדילו את כוחה של התנועה לתועלת הציבור. אין ספק כי כשמאחדים את הכוחות מצליחים להביא להישגים גדולים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר