לקראת חג הפסח

ראש מחוז השרון במכבי בביקור של רבני פ"ת

סיגל דדון לוי, ראש מחוז השרון במכבי שירותי בריאות, התקבלה בביתם של רבני העיר לקראת חג הפסח: "שמחנו לשמוע על ההתפתחות הגדולה של מכבי בפתח תקוה, גם לתושבי פתח תקוה מגיע שירותי רפואה איכותי ומקצועי כפי שמכבי מעניקה ברחבי הארץ" (בריאות, שיווקי)

ביקור ראש מחוז השרון במכבי אצל הרב שלזינגר. צילום: יחצ

במסגרת ההתפתחות הגדולה של מכבי בפתח תקוה ולרגל חג הפסח, הגיעה ראש מחוז השרון במכבי שירותי בריאות סיגל דדון לוי להתברך אצל רבני העיר, הרב יגאל רוזן ראש ישיבת אור ישראל, והרב הראשי הרב מיכה הלוי.

בביקור השתתפו גם מנהל שיווק למגזר החרדי הרב משה שלזינגר, חבר מועצת מכבי ועוזרו של הרב פירר הרב אבישי באגד, מנהל מרחב פתח תקוה מר אורן שגב, סגניתו נורית גבע, ומנהלת מרכז הרפואי הדר גנים מורן רגב, ומתאם קשרי הקהילה הרב שמעון ברגמן.

הנהלת מכבי התקבלה אצל הרבנים בחום וברוב הערכה על פעילותה העניפה לעזרת החברים, כאשר הדגישו את שיתוף הפעולה הקיים בין הנהלת מכבי לרבני העיר, קשר מועיל ומוביל לפעילויות חיוביות למען בריאותם של תושבי העיר. הרבנים שיבחו גם את פעילותו המסורה של מתאם קשרי הקהילה הרב שמעון ברגמן שמתמסר בכל לבו למען תושבי העיר.

הנהלת מכבי הביעה את הערכתה כלפי הרב יגאל רוזן ראש ישיבת אור ישראל, ולרב הראשי הרב מיכה הלוי, העומדים בקשר מתמיד ורצוף עם הנהלת מכבי ומסייעים בכל ענייני רפואה והלכה והתאמת השירותים לקהילה.

במהלך הביקורים בבתי הרבנים שיתפה ראש המחוז על התוכנית של הנהלת מכבי להעברת מרכז הרפואי שפיגל למתחם גדול ומרווח, במקביל להשארת חלק מהשירותים הרפואיים במרכז בשפיגל. ראש המחוז סיפרה על העברת מרפאת השיניים מכבי דנט לקניון הגדול אבנת בפ"ת, שם יורחבו שירותי מכבי דנט, כאשר יתווספו עוד חדרי טיפול בהשקעה של מליוני שקלים. בנוסף סיפרה על המרכז הרפואי החדש בהדר גנים העומד להיפתח כתוצאה מכך יורחבו כלל השרותים בשכונה הן רפואה ראשונית ומקצועית.

בביקור אצל ראש הישיבה הרב יגאל רוזן הועלה הצורך לפיזיותרפיסט בשכונה לשיקום רפואי, ראש המחוז נענתה לבקשת ראש הישיבה וסיכמה לקדם את העניין. גם בביקור בבית הרב הראשי הרב מיכה הלוי הועלה רעיון לשיתוף פעולה בין הרבנים לרופאים בשאלות גורליות הקשורות לרפואה והלכה, וגם כאן ראש המחוז גילתה הבנה מתוך היכרותה עם המגזר, ובירכה על הרעיון תוך אמירה שבקשת הרב תיושם.

הרב משה שלזינגר מנהל השיווק למגזר החרדי הביעה את הערכתו להנהלת המרחב הפועלת מתוך היכרות חיובית ועמוקה עם המגזר החרדי. לצד מתן שירות הולם ומותאם למגזר החרדי על כל צרכיו, ובפרט בפעילות קידום הבריאות בקהילה ובחוצות העיר.

סיגל דדון לוי ציינה בדבריה כי אחוז גבוה מאד מתושבי העיר הם חברי מכבי, וכי מכבי משקיעה משאבים רבים על מנת להביא את הרפואה הטובה ביותר לחברים, שירות מותאם ומונגש, עוד הוסיפה כי "הרחבת השירותים כוללת הוספת רופאי משפחה, רופאי ילדים, רפואת נשים ורפואה מקצועית, פתיחת מרפאת השבת, ושעות הקבלה מותאמות לצרכי חברי מכבי החרדים. שעות פעילות המעבדה הורחבו בהדר גנים במטרה להפחית המתנות ולשפר את חווית השרות לבאי המעבדה".

הרב אבישי באגד המשמש כחבר מועצת מכבי ציין כי מכבי שירותי בריאות בפתח תקווה פועלת בשיתוף פעולה עם היחידה לחינוך חרדי בעירייה במגוון פעילויות. למכבי גם הסכם עם מכון 'פסגות', כאשר חבריה זכאים לשירותי המכון להתפתחות הילד וקיים הסכם לשיתוף פעולה עם המכון גם בתחום התרפיה. בסיום הפגישה אחלו ברכת חג פסח כשר ושמח בבריאות שלימה.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר