הרשת המסוכנת

כך פותו בחורי ישיבות תמימים להבריח סמים לישראל

כנופיה שפעלה לאתר בחורי ישיבה, הבריחה באמצעותם סמים בשווי מליוני שקלים. חלק מהצעירים שהבריחו את הסמים לא נתפסו, והם מתריעים: הזהרו מהצעות מפתות (חדשות, בארץ)

בחור ישיבה, אילוסטרציה, למצולם אין קשר לכתבה (צילום: נתי שוחט, פלאש 90)

המשטרה חשפה רשת להברחת סמים שניצלה את תום הלב של בחורי ישיבה, והבריחה באמצעותם סמים ממדינות באירופה. השיטה להברחת הסמים פעלה כך שאחד מחברי הכנופיה היה אחראי לאתר בחור ישיבה וניסה לשכנע אותו להביא ארצה ספרי קודש או ספרי תורה. בתוך הספרים הוטמנו הסמים המסוכנים. כשהגיעו הבחורים ארצה, נלקחה מהם המזוודה על ידי הסוחרים.

בראיון לחדשות 2 אמר יעקב (שם בדוי) כי התפתה לצאת לליטא בכדי "להציל ספר תורה ששרד את השואה". נאמר לו כי יש להעלותו ארצה על ידי מתנדב שיקבל את עלות הכרטיסים והשהות בחו"ל.

יעקב יצא מיד ליעד וכשקיבל את המזוודה בדק את תכולתה וגילה כי היא אינה מכילה חומרים אסורים או כל דבר שאינו חוקי. כששב ארצה ניגשו אליו חברי הכנופיה והגישו לו מעטפה מלאה בדולרים כשהם אומרים לו שהסמים הוברחו בתוך הספרים.

יעקב לא נתפס על ידי המשטרה, בשונה מרבים אחרים, אך הוא מתריע בפני אותם צעירים המתבקשים לצאת לחו"ל בתמורה לכרטיסים ולאש"ל בחינם - "להיזהר מהצעות אלה כמו מאש" כדבריו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר