"אסור לתקוף אותם"

נתניהו: "מאוד גאה בחיילים החרדים, צריך לכבד אותם"

"אני מאוד גאה בחיילים החרדים שמשרתים בצבא ההגנה לישראל", הודיע ראש הממשלה וקרא לא לבזות אותם. באשר לתקשורת, אמר נתניהו כי צריך עוד גיוון, עוד תחרות (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
נתניהו בטקס הרמת הכוסית, היום (צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו מתייחס בצהריים (שני) למתקפות נגד החיילים החרדים ואומר כי יש להתגאות בהם.

במהלך נאום בהרמת כוסית עם עובדי משרד ראש הממשלה אמר נתניהו: "אני מאוד גאה בחיילים החרדים שמשרתים בצבא ההגנה לישראל. הייתי בין מקימי הנח"ל החרדי וכשהחיילים הללו מגיעים הביתה, הם מגנים על כולנו, גם על הציבור החרדי.

"מגיע להם יחס של כבוד. אסור לתקוף אותם, צריך לכבד אותם. זה תנאי ראשון לשלום בתוכנו. יש לנו גורל אחד ויש לנו צבא אחד שמגן על כולנו. זה לגבי הנקודה הזאת, יש לה עוד הרבה הרבה היבטים. אבל בלי שנשמור על אחדותו של צה"ל ובלי שנכבד את כל החיילים שמשרתים בו, הרי כל השאר מתבטל".

בהמשך התייחס נתניהו לסערת התאגיד והמלחמה שלו עם כלי התקשורת ואמר: "אתם מסתכלים קצת על התקשורת? שומעים? התקשורת במדינת ישראל היא חופשית, היא תישאר חופשית. יש בה, אם אתם פותחים את הערוצים או את העיתונים, יש בה בדרך כלל דברים שכותבים עליי... זה מצחיק אותך, בטח, זה מצחיק אותך, זה לא מצחיק אותי. אבל אלה החיים בדמוקרטיה".

"הייתי רוצה שיהיה עוד תחרות", הוסיף ראש הממשלה, "עוד גיוון, עוד פלורליזם. הדבר האחרון שאנחנו רוצים זה את ההפך מזה. אבל אני אגיד לכם מה אני רואה בתקשורת, שלא מספיק מגוונת, היא לא משקפת את התחושות של הציבור. יש פה תעשייה של דכדוך.

"במקום שהם רואים אבטלה, אני רואה תעסוקה מלאה, במקום שהם רואים כלכלה הרוסה, אני רואה כלכלה פורחת. במקום שהם רואים פקקים, אני רואה מחלפים, רכבות, גשרים. במקום שהם רואים היסוס וחוסר ביטחון אני רואה תקיפות ועוצמה בלתי רגילה שמקרינה על כל הסביבה שלנו. זה מה שאני רואה.

"במקום שהם רואים גז בים, אני רואה גז ביבשה ואנחנו עובדים על זה. במקום שהם רואים מדינה קורסת, מתפוררת, אני רואה את ישראל עולה ככוח עולמי. לא רק אני רואה את זה, אני רואה את זה בכל העולם, בכל המנהיגים שמגיעים הנה כל יום – ואתם מסייעים בהבאתם – ובמפגשים שלי עמהם בחוץ לארץ, עם ראשי המעצמות. כך הם מסתכלים עלינו – מסתכלים עלינו כמעצמה טכנולוגית עולמית, ככוח עולמי בביטחון, במודיעין, בטכנולוגיה".

(צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ)
(צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר