מדיח לא נידח

השקעה קטנה במדיח שלכם תחסוך לכם המון

בכל ארוחה וסעודה, מדיח הכלים משמש אותנו נאמנה, חוסך לנו טרחה מרובה וכאבי גב משטיפת כלים בכיור, אז למה הוא היחידי שלא מתנקה ומתחדש לקראת החג? קבלו ארבעה טיפים שיגרמו למדיח שלכם לשמוח אתכם בפסח (צרכנות, שיווקי)

לשמור על ניקיונם של מכשירי החשמל שאחראים בעצמם על הניקיון, הוא אתגר רציני. בכל מכשיר מצטברים בצדדים שומנים או אבנית שלטווח הארוך גם מזיקים למכשיר.

עם כל הניקיונות של הבית, הסדר והארגון, אנחנו נוטים להזניח את המכשירים שמשוועים לניקיון יסודי. שאריות המזון שנדבקו לדפנות המקרר, השומנים בתחתית התנור והאבנית שמסתתרת לה בין צינורות מדיח הכלים.

בכל הנוגע למכונת כביסה או מדיח כלים, אנחנו מדמיינים לעצמנו שעם כל כמויות המים שעוברים בהם, הם בטח נקיים ומצוחצחים, כל שכן מדיח הכלים שמוציא עבורנו את הצלחות, הכוסות והסכו"ם מבריקים. אבל האמת היא, שהוא יכול להוציא אותם אפילו יותר מבריקים.

בכל ארוחה וסעודה, מדיח הכלים משמש אותנו נאמנה, חוסך לנו טרחה מרובה וכאבי גב משטיפת כלים בכיור, אז למה הוא היחידי שלא מתנקה ומתחדש לקראת החג?

באמצעות דרכים פשוטות תוכלו לשמור על מדיח הכלים, להעיף את האבנית והשומנים, ופשוט להביא לו לעבוד כמו שצריך לטווח ארוך. אז מה צריך כדי להדיח את המדיח?

רק לא לחזור שוב לכיור. אילוסטרציה. צילום: שאטרסטוק

ארבעה טיפים למדיח מאושר

1. לפני שמכניסים את הכלים למדיח יש לעבור עליהם עם מגבת נייר או מזלג ולהסיר לכלוך קשה כדי למנוע הצטברות במדיח הכלים.

2. מדי כמה חודשים נקו את מדיח הכלים עם חומרי ניקוי ייעודיים. אל תדאגו, הכוונה לא לשים כפפות ולהתחיל לשפשף עם אקונומיקה ומסיר שומנים. ישנן דרכים פשוטות יותר כמו להשתמש במנקה המדיח של 'פיניש' ולהפעיל את מדיח הכלים על רתיחה בלי כלים. מייד אחרי השימוש אתם כבר תראו את התוצאות ועד כמה מבריק הוא יכול להיות.

3. כלל ברזל: מכניסים סכינים הפוכים, ובכלל כל דבר חד שנכנס למדיח. הם יכולים להזיק לאטם הדלת.

שימוש פשוט בחומרי ניקוי ייעודיים והמדיח מבריק. צילום: יחצ

4. להקפיד על הוראות היצרן: אל תתפתו לנסות דברים חדשים שאתם חושבים שהם עדיפים. הקפידו על מילוי מלח ונוזל הברקה בדיוק לפי הוראות היצרן.

אם תשמרו על ארבעת הטיפים האלו, כנראה שמדיח הכלים שלכם יוכל להמשיך לעבוד בשמחה גם בפסח הקרוב, נקי מתמיד והכי חשוב: מבריק כאילו קניתם אותו היום.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר