לאחר הכחשות

השב"כ חושף: הדקירה בלוד הייתה לאומנית

לאחר שבוע של הכחשות הודו כוחות הביטחון כי אירוע הדקירה בלוד בו נדקרה אישה ונפצעה באופן בינוני היה אכן אירוע על רקע לאומני ולא גניבת רכב רגילה שהסתבכה (צבא וביטחון)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
זירת הדקירה (צילום: מדברים תקשורת)

לפני שבוע בתאריך 27 במרץ 2017 בסביבות שעה 20:30 התרחש אירוע דקירה בחניון בניין ברחוב כצנלסון בלוד בו נדקרה מנהלת בית ספר בת 44 ונפצעה באופן בינוני. בתחילה ניסו לטעון במשטרה כי מדובר בגנב רכב בלבד, זאת בניסיון להשתיק את האירוע בעיר המעורבת, אך רק היום מודים כוחות הביטחון כי אכן מדובר בפיגוע על רקע לאומני.

מהודעת השב"כ עולה כי המפגע, מאלכ באסם אסמאעיל סעדה, יליד 98', תושב חלחול, נעצר על ידי שב"כ ומחוז מרכז במשטרת ישראל כיממה לאחר ביצוע הפיגוע.

מחקירתו בשירות הביטחון הכללי וביחידה מרכזית במשטרת ישראל, התברר כי המפגע החליט לבצע את הפיגוע מכיוון שמאס בחייו. לקראת ביצוע הפיגוע נטל סכין מהמאפייה שבה עבד, ללא היתר שהייה כחוק, ביצע טהרה במסגד בעיר והחל לחפש אישה יהודייה כקורבן לפיגוע המתוכנן.

המפגע נכנס לחניון בבניין בעיר והבחין באישה, אך מאחר שזו מיהרה להיכנס לבניין לא הספיק לבצע את זממו. בהמשך הבחין באישה שעמדה בסמוך לרכבה בחניון כשהיא עם כיסוי ראש. משהבין כי מדובר ביהודייה החליט לפגוע בה - המפגע התקרב לאישה וזו שאלה למעשיו, ואז הוציא המפגע סכין והחל לרדוף אחריה עד שהשיגה ודקר אותה, כשהוא צועק משפט דתי בערבית.

המפגע נמלט מהזירה וכאמור נעצר למחרת בעת שניסה לשוב לאיו״ש. בשב"כ מסרו כי מדובר במקרה נוסף שבו פלסטיני בוחר לבצע פיגוע טרור כפתרון למצוקותיו האישיות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר