תם פסק הזמן

השר לשעבר גדעון סער: "תם פסק הזמן"

אחרי שנתיים וחצי של פרישה מהחיים הפוליטיים הודיע השר לשעבר גדעון סער כי הוא חוזר לחיים הפוליטיים ולפעילות במפלגת הליכוד. "פייר התגעגעתי" אמר לפעילים (פוליטי)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
גדעון סער. הערב (צילום: Meir Vaaknin/Flash90)

השר לשעבר גדעון סער הודיע הערב (יום ב') על חזרתו לחיים הפוליטיים במסגרת הליכוד. "לפני שנתיים וחצי לקחתי פסק זמן. הייתה לי תקופה הכי טובה, הכי נעימה, הכי שקטה. באתי הערב כדי לומר לכם שתם פסק הזמן", אמר בדברים שנשא בכנס בהשתתפות פעילים פוליטיים בעכו.

סער פתח את דבריו במילים: "פייר, התגעגתי", וזכה למחיאות כפיים. "ידידיי היקרים, חברי תנועת הליכוד, אנחנו ערב חג הפסח. חג הפסח אנחנו אומרים זמן חירותנו. מהי החירות האמיתית? להיות אנחנו עצמנו. ואנחנו הפכנו לעם עצמאי כשיצאנו ממצרים. ערב הפסח צריכים לשאול את עצמנו קודם כל מי אנחנו? מי אנחנו כמדינה? מי אנחנו כעם?

"רציתי להיות עם המשפחה ורציתי להתמודד גם עם אתגרים אחרים", הוסיף. "אמרתי שאני רוצה ללכת עם דוד יד ביד. עכשיו הוא כבר רץ ואני בקושי מדביק אותו, ובינתיים נולדה גם שירה. אני חוזר לפעילות ציבורית ולפעילות פוליטית בתנועת הליכוד. המטרה שלי, ואם זה יאכזב כמה אנשים אני מצטער, היא לחזק את הליכוד לקראת אתגרי העתיד. המטרה שלי היא להבטיח שתנועת הליכוד תוביל את המדינה גם בעתיד. אני רוצה להתייצב ולתרום. ויש לי מה לתרום למדינה ולתנועה", אמר סער וסירב לאחר מכן להתייחס לשאלה אם יתמודד לראשות הליכוד.

סער מתפלל בציון השטפנשט, בבוקר (באדיבות אפליקציית 'תיקון')

קודם לכן הזהיר סער מפני חידוש הלחצים על ישראל להסכים למתווה מדיני על בסיס קווי 67': "אנחנו עוקבים ומזהים סכנה של חזרה על אותו מתווה - התביעה לחזרה לקווי 67' בשינויים כאלה או אחרים, דבר שתמיד האמנו ואנחנו מאמינים שמסכן את עתיד ישראל, שמסכן את ביטחון ישראל. מול הסכנה הזאת צריך לחזק את כוח העמידה של העם ולחזק את הליכוד כתנועה פוליטית הלאומית המרכזית במדינת ישראל"

סער אמר כי "הליכוד תמיד חרת על דגלו את השמירה על ארץ ישראל והבנייה לאורכה ולרוחבה ועמד על הדברים האלה כחומת המגן של ארץ ישראל. ידענו תקופות לא קלות. אני זוכר מהימים שכיהנתי כשר שמונה שנים לא פשוטות מול ממשל שלא ראה עין בעין את מה שרצינו. אני רוצה לשבח את ראש הממשלה בנימין נתניהו שעמד ושמר על האינטרסים שלנו. אבל הלחצים והבעיות לא מאחורינו".

(צילום: Meir Vaaknin/Flash90)

כזכור, הפתיע סער את המערכת הפוליטית כאשר פרש מהחיים הפוליטיים לפני כשנתיים וחצי והתפטר מתפקידו כשר הפנים. בשנים האחרונות התקרב סער למסורת ואף סיפר כי הוא מקפיד על שמירת השבת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר