לא רק בחורים ואברכים

הפגנות הפלג: כך לוחמי מג"ב מתמודדים עם ילדים ונערים

במהלך הפגנת 'הפלג הירושלמי' נאלצו לוחמי משמר הגבול להתמודד, במעין משחק חתול ועכבר, עם מספר ילדים ונערים, שהצטרפו להפגנה, התיישבו על הכביש וחסמו את התנועה • צפו בווידאו (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: ישי כהן )

לוחמי משמר הגבול ושוטרי היס"מ רגילים להתמודד בהפגנות השונות בדרך-כלל עם בחורים או אנשים מבוגרים, אך נראה כי להתמודדות מול ילדים ונערים מפגינים, הם לא ציפו.

בהפגנות 'הפלג הירושלמי' אמש (שני) בצומת בר אילן - שמואל הנביא בירושלים, במחאה על מעצר עריקים, נאלצו לוחמי מג"ב להתמודד עם חמישה ילדים ונערים, חלקם בגיל בר מצווה וחלקם אף קטנים יותר - שעל פי הנראה לא משתייכים ל'פלג הירושלמי' - שהתיישבו על הכביש וניסו להתעמת עם הלוחמים כדי למנוע את פתיחת הכביש.

הילדים הקטנים רצו בין המפגינים והתיישבו מול הרכבים העומדים ברמזור, וכך נמשך משחק החתול והעכבר בין השוטרים שהרימו את הילדים - די בקלות - אל המדרכה, עד שהם קפצו שוב לכביש.

אחד הנוכחים במקום אומר ל"כיכר השבת" כי על פני קציני המשטרה ניכרה הדילמה, מחד הם מעוניינים לפתוח את הכביש ולאפשר לתנועה לזרום אך מאידך אינם מעוניינים להתעמת עם ילדים קטנים - שספק אם הם יודעים על מה ההפגנה - בטח שלא להכות או לא לעצור אותם.

יודכש כי במודעות 'הפלג' על ההפגנות התבקשו ההורים שלא להביא ילדים וצעירים להפגנות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר