"התנאי הופר"

מדוע בוטלה ההופעה של משה דוויק ב'הקבלת פני רבו' בטדי?

בש"ס נערכים למעמד 'הקבלת פני רבו' של 'אל המעיין' ומצפים לעשרות אלפים, אך מאחורי הקלעים התחוללה דרמה קטנה סביב הופעתו של הפייטן משה דוויק - שבוטלה (אנשים)

ישי כהן | כיכר השבת |
דואק - לפני, רנד - אחרי (צילום: מתוך המודעות של האירוע)

בתנועת ש"ס נערכים לקראת "מפגן הכח" המרכזי של התנועה - מעמד 'הקבלת פני רבו' של תנועת 'אל המעיין', שייערך בחול המועד פסח, באצטדיון 'טדי' בירושלים תוך ציפייה להשתתפות עשרות אלפים, כאשר צוות מורחב, בניהולו של מנכ"ל 'אל המעיין' הרב משה אילוז, מנצח על הפקת האירוע.

אלא שמאחורי הקלעים התחוללה לה מיני דרמה סביב הופעתו של הזמר-פייטן משה דוויק במעמד, שבוטלה ברגע האחרון.

במודעות שפורסמו הופיעו שמותיהם של הזמרים שיופיעו בפני האלפים במהלך האירוע, בהם משה דוויק, משה לוק, ישי ריבו, שלמה כהן ומוטי שטיינמץ, אך כעת שמו של דוויק הוסר מהמודעות ובמקומו מופיע שמו של שולי רנד.

הסיבה לכך, לטענת גורמים המעורבים בנושא, הינה ככל הנראה הופעה של הזמר באירוע 'הקבלת פני רבו' של מנהיג מפלגת 'יחד' וראש ישיבת 'כסא רחמים' הגאון רבי מאיר מזוז.

בסביבת הרב מזוז טענו כי בש"ס התנו עם הזמר שלא להופיע באירוע של כסא רחמים תמורת הופעתו בטדי, אך הוא בחר שלא לבטל את ההופעה אצל הרב מזוז ובעקבות כך בוטלה השתתפותו באירוע של 'אל המעיין'. לטענתם, זה חלק מהמלחמה בין המפלגות.

בש"ס מאשרים שאכן האירוע אצל הגר"מ מזוז הוא זה שהביא לביטול הופעתו של דוויק, אך לא בשל העובדה שמדובר באירוע של 'כסא רחמים' אלא בשל התנאי שהציבו לכל הזמרים - לא להופיע בשום אירוע אחר לפני האירוע הגדול בטדי, בכדי שישמרו על איכות המופע.

גורם רשמי בש"ס אמר ל"כיכר השבת" כי "נאמר לדוויק מפורש ולכל זמר שאם הוא מופיע באירוע מרכזי בחג, לפני האירוע שלנו, הוא לא יוכל להופיע בטדי. הוא יכול להופיע אחרי - אבל לא לפני".

לדבריו, "דוויק אמר שלא יופיע באירוע בחג לפני המעמד בטדי, אבל פתאום התברר שהוא כן מופיע באירוע, יום לפני. הוא אמר שהוא יודיע ויחליט אבל לאחר שהגענו להבנה שהוא כן יופיע יום לפני, בניגוד לתנאי שהצבנו מתחילה, בוטלה הופעתו בטדי".

את תגובת משה דוויק לא היה ניתן להשיג עד לשעת פרסום הכתבה.

מודעות ש"ס, לפני
מודעות ש"ס, אחרי
האירוע של הגר"מ מזוז

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר