דווחו על פיגוע

כתב אישום נגד שוטרים שהיכו ערבי שחשדו כי הוא מחבל

שני שוטרי מג"ב שהגיעו לעיר העתיקה בירושלים, בעקבות דיווח שווא על פיגוע, פגשו בעובר אורח תמים והפליאו בו את מכותיהם בעזרת נשקים דרוכים. היום הם הואשמו (חדשות)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
משמר הגבול. אילוסטרציה (צילום: דובר המשטרה)

לבית משפט השלום בירושלים הוגש היום (שלישי) כתב אישום על ידי המחלקה לחקירות שוטרים בפרקליטות המדינה, נגד שני שוטרי מג"ב לשעבר בגין 'תקיפה הגורמת חבלה ממשית'.

יצויין, כי שני השוטרים הועברו מתפקידם ואינם מועסקים עוד במשמר הגבול.

מפרטי כתב האישום עולה, כי לפני כשנה, בסביבות השעה 10 בלילה, הגיעו שני שוטרים לרובע הנוצרי בעיר העתיקה בעקבות דיווח על פיגוע דקירה. כשהם הבחינו בעובר אורח ערבי, שהלך לתומו ברחוב ללא שהוא חמוש, חשדו כי הוא המחבל.

כששאל המתלונן את השוטרים לפשר מעשיהם, הם קיללו אותו ואחד מהם אחז בצווארו תוך שחנק אותו, דחף אותו והצמיד אותו לדלת סגורה של חנות שהייתה במקום כשפניו של המתלונן לכיוון הדלת.

בשלב זה, הם היכו את עובר האורח באמצעות נשקיהם ובמכות אגרוף בחלק האחורי של גופו, ובכלל זה בגבו, בראשו ובמתנו, תוך כדי שדרכו את נשקיהם וצעקו לעבר שוטר אחר שהיה באזור: "תירה בו" - והכל תוך כדי שהמתלונן ביקש כי יחדלו ממעשיהם ואמר להם שהוא אב לתינוק.

כשניסה המתלונן להסתובב אל הנאשמים, הכה אותו אחד מהם באמצעות קת נשקו באזור רגיש - ואמר לנאשם השני: "תירה בו, תירה בו, הנה הסכין".

השניים המשיכו להכות את המתלונן למשך מספר דקות נוספות, כשבסיומן החלו הנאשמים להתרחק מהמקום, מותירים את המתלונן החבול מאחוריהם.

כשהבחין הערבי בנאשמים עוזבים את המקום, צעק לעברם שיתלונן עליהם במח"ש. למשמע דבריו, חזר על עקבותיו אחד הנאשמים, התקרב אליו, דרך את נשקו והכה אותו באמצעות קת נשקו בחזהו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר