"לשים קץ לטבח"

דרעי ונתניהו מזועזעים: "זוועה קורעת לב בסוריה"

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי הגיב לתמונות הילדים ההרוגים במתקפה הכימית בסוריה: "זוועה קורעת לב. לשים קץ לטבח הנורא". בנט: "העולם חייב לפעול נגד הטבח" (חדשות, עולם)

ישי כהן | כיכר השבת |
כוחות מיוחדים של צבא טורקיה מפנים פצועים (צילומסך: מתוך טוויטר)

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב למתקפה הכימית הקשה בסוריה, וכתב: "התמונות המזעזעות מסוריה, צריכות לטלטל כל בן אנוש. ישראל מגנה בחריפות את השימוש בנשק כימי בכל מצב, ובייחוד נגד אזרחים חסרי ישע. ישראל קוראת לקהילה הבין-לאומית להשלים הבטחתה מ-2013, ולסלק את הנשק הכימי מסוריה".

נתניהו אף מיהר להפיק לקח מהזוועה. "המלחמה האכזרית מדגישה את הציווי הגדול - לעולם נגן על עצמנו בכוחות עצמנו, מול כל אויב ומול כל איום", כתב.

גם יושב ראש ש"ס ושר הפנים אריה דרעי קרא למדינת ישראל להוביל את העולם לשים סוף לטבח הנוראי בסוריה.

הבוקר (שלישי) דווח כי כל הסימנים מראים שמותם של לפחות 100 בני אדם - בהם כ-35 ילדים - ופציעת כ-400 נוספים, נגרמו הלילה כתוצאה מהפצצה אווירית של צבא אסד שהשתמש בנשק כימי קטלני.

אריה דרעי הגיב לתמונות הקשות המגיעות מסוריה וכתב בעמוד הטוויטר שלו: "זוועה קורעת לב הבוקר בסוריה: עשרות ילדים הרוגים מנשק כימי. ישראל המעצמה והדמוקרטיה היחידה באזור, חייבת להוביל את העולם לשים קץ לטבח הנורא!".

הציוץ של אריה דרעי

גם יו"ר 'הבית היהודי' השר נפתלי בנט הגיב למתקפה הסורית וכתב: "ילדים מורעלים למוות. העולם חייב לפעול נגד הטבח הכימי בסוריה. אני קורא לנשיא טראמפ להוביל את המאמץ".

יצוין כי ראש הממשלה ויתר חברי הקבינט טרם הגיבו לתמונות הזוועה המגיעות מסוריה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר